Aline

Een fantastische ervaring

Beoordeling van Hotel Apostrophe
5,0 van 5 bollen19 apr 2021 beoordeeld
Als koppel met een kind van 3 genoten we van een geweldig verblijf. De ligging van het hotel is top: vlak bij een park, animatie en voorzieningen voor kinderen, op een steenworp van het strand. Nauwelijks verkeer in de buurt.
De accommodatie is zo mogelijk nog een groter pluspunt: een heel mooie kamer badend in het licht, ruim terras, badkamer met groot bad en alle voorzieningen tiptop, hygiënisch, praktisch en gezellig.
Het meest uniek aan dit hotel is echter de gastvrijheid, service en de maaltijden: een gepersonaliseerde aanpak, werkelijk alle keuze (het kaasplankje bij het ontbijt!, de zalm, ...), + heerlijk dineren met eerlijke ingrediënten, en last but not least het oog voor detail in de service. Eén van onze beste ervaringen en chapeau voor de uitbaters.
Datum van verblijf: april 2021
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
Bar/lounge
Volledig restitueerbaar
0.2 km van Hotel Apostrophe
Gratis parkeren
piscine (ne correspond pas aux photos de piscine sur les site de réservation)
2.9 km van Hotel Apostrophe
Exterior view
  • Booking.com
1.6 km van Hotel Apostrophe
Zwembad
Meer hotels in De Haan bekijken
Beoordeeld op 13 april 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn zeer hartelijk ontvangen en ook alles nadien is tot in de puntjes verzorgd. Een mooie, lichte kamer met een goed bed, alles met oog voor detail smaakvol ingericht en een heerlijk uitgebreid ontbijt. Een rustgevende ervaring en een aanrader!

Datum van verblijf: april 2018
Karin_Vanoost, Manager van Hotel Apostrophe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2018

Beste Jean-Marc d,

Hartelijk dank voor uw feedback !

Alvast bedankt voor de lovende woorden over ons hotelletje!

We hopen u alvast binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 19 oktober 2017

Heel mooie, ruime en nieuwe kamers, voorzien van alle nodige faciliteiten. Mooi hotel met zeer goede ligging! Zeer vriendelijke gastvrouw die je meteen op je gemak stelt. Echt een ongezien ontbijtbuffet, waarbij alles tot in de puntjes verzorgd was! Zoveel keuze! Gerookte zalm, diverse broodsoorten, uitgebreid kaasbuffet, vers fruit, assortiment verse confituurtjes, verschillende eitjes...

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 2 september 2017 via mobiele applicatie

We zijn voor de eerste keer met ons 9 week oude baby op reis geweest. Met een baby is het altijd wat afwachten maar door de heel lieve gastvrouw waren we direct op ons gemak en voelden we ons heel welkom. We werden zeer vriendelijk onthaald en voor onze baby was er een apart bedje voorzien. Heel lekker en zeer uitgebreid ontbijt. Mooie, comfortabele kamers. In de bar beneden is het ook heel gezellig vertoeven. Kortom een echte aanrader en zeker meer dan 3 sterren waard! Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: augustus 2017
Tobit W, General Manager van Hotel Apostrophe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2017

Beste Stefanie,

Wij zijn enorm blij dat u genoten hebt van uw verblijf in Hotel Apostrophe. Wij kijken er naar uit u in toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

Bedankt voor de super review!

Mvg,

Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een bijzonder leuk hotel, in een historisch huis uit de mondaine tijd dat de Belgisch kust bloeide van rijkdom. Mooi gerestaureerd en een relaxte sfeer.
Goed en warm ontvangst! Zeer uitgebreid ontbijt in de categorie super. Veel verse producten Top!
De kamernummers zijn leestekens?
Het enige minpuntje was het matras.
Dit is zeker aan vervanging toe aan een kant helemaal door gelegen. Jammer want ik rolde naar de bedrand.
Dit mocht de pret natuurlijk niet drukken, dus geven we een 8, anders had het waarschijnlijk wel een 10 geweest!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 2 april 2017

Dankzij het verblijf in hotel Apostrophe zijn we helemaal ontspannen teruggekomen van een weekend De Haan. Onze kamer was voldoende ruim, zeer proper en oogde ontzettend gezellig. Het ontbijt was zeer verzorgd, een ruime keuze en dus voor ieder wat wils. Het hotel zelf was ook ingericht met oog voor detail.
Wij komen hier zeker nog logeren!

Datum van verblijf: april 2017