Beoordeeld op 13 september 2018 via mobiele applicatie

Hotel dichtbij de kusttram.
Het hotel heeft voldoende parkeergelegenheid of in de omgeving.
Gezellige ontbijtruimte en goed ontbijt.
Steile trappen naar de kamers.
Leuk is de honesty bar. Zelfservice en noteren wat je gedronken hebt..

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 13 september 2018 via mobiele applicatie

Sinds enkele jaren is dit hotel ons favoriet adres in De Haan.
Tip top verzorgd en alles wat we nodig hebben voor een leuk verblijf. Wij zoeken niet verder en wensen de mensen van 'wij haan ervoor' nog veel succes!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 17 juli 2018

We verbleven voor de tweede keer in dit hotel voor een weekendje Belgische kust. Bon Accueil is een oud herenhuis dat omgebouwd is tot hotel, met sfeer gerenoveerd. Prima ontbijt, prima bedden, goede ligging (10 minuten lopen naar de boulevard). Gratis wifi in het hotel, gratis parkeren op eigen terrein, tuin rondom met meerder zitjes, bereidwillige vriendelijke eigenaar, in het weekend ook mogelijkheid om te eten.

Kortom: een prima hotel voor de gevraagde prijs.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 6 september 2017 via mobiele applicatie

Een hotel met charme...in een rustgevende omgeving en met veel aandacht voor de klant, lectuur, zelfgebakken koekjes of taart en koffie. Prima verzorgd ontbijt en vriendelijke ontvangst en begeleiding . We komen graag terug !!!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 6 september 2017

Zeer vriendelijk onthaal zelfs de koffers werden naar boven gedragen!
Mooie moderne kraaknette kamer . Heel goede bedden en kussens .
Propere en praktische badkamer.
Zeer leuk, de "honesty room" een ruimte waar je in rust kan genieten van heerlijk zelfgebakken gebak en koffie of thee, gratis aangeboden door het management !
Ruim lekker ontbijtbuffet, met zelfgemaakt producten, vers fruit en bruin brood .
Het hotel is fantastisch gelegen , in een rustige buurt en in wandelafstand van het strand ! Mooie tuin waar je na een lange wandeling kan uitrusten in de ligzetels !
Kortom een superadresje in een authentiek en rustig hotel!
Wij worden vaste klanten!
Proficiat aan het management!

Kamertip: Niet toegankelijk voor mindervaliden er is geen lift !
Datum van verblijf: september 2017