Beoordeeld op 6 september 2017

Zeer vriendelijk onthaal zelfs de koffers werden naar boven gedragen!
Mooie moderne kraaknette kamer . Heel goede bedden en kussens .
Propere en praktische badkamer.
Zeer leuk, de "honesty room" een ruimte waar je in rust kan genieten van heerlijk zelfgebakken gebak en koffie of thee, gratis aangeboden door het management !
Ruim lekker ontbijtbuffet, met zelfgemaakt producten, vers fruit en bruin brood .
Het hotel is fantastisch gelegen , in een rustige buurt en in wandelafstand van het strand ! Mooie tuin waar je na een lange wandeling kan uitrusten in de ligzetels !
Kortom een superadresje in een authentiek en rustig hotel!
Wij worden vaste klanten!
Proficiat aan het management!

Kamertip: Niet toegankelijk voor mindervaliden er is geen lift !
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 4 september 2017

hèèèèèèl tof familiehotel waar kwaliteit en huiselijkheid hand in hand gaan.
Onze en de vele andere mooie beoordelingen spreken voor zich. Ook De Haan zelf heeft een charmante uitstraling en is tamelijk centraal gelegen voor allerhande uitstappen wat ook nog een pluspunt is.

Kamertip: aangezien er geen lift is wel rekening mee houden als je geen trappen kan doen!
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 22 juni 2017 via mobiele applicatie

Hotel is fantastisch gelegen en werd gerenoveerd met oog voor authenticiteit. Oog voor rust over de ganse lijn. Dat straalt uit van in de kamers tot ontbijtruimte. Rustige achtergrond muziek met een overheerlijk en zeer correct ontbijt....meer heeft een mens niet nodig om rustig aan zijn dag te beginnen. De kamer was kraakhelder en het badlinnen was spic en span.
Rustige tuin waar het op elk moment van de dag heerlijk vertoeven is.
Zeer vriendelijke jonge uitbaters die met hun volle hart de zaak runnen.
Ik verbleef er tijdens een superhete dag...en dan is het ontbreken van airco in een kamer die tot zonsondergang de zon heeft een nadeel. Maar dat is dan ook het enige.
Ik raad het hotel niet aan aan jonge lawaaimakers...dat zou dit pareltje niet ten goede komen.

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 13 mei 2017

Persoonlijke ontvangst en begeleiding, ruim ontbijtbuffet met o.a.vers fruit en bruin brood. Gratis koffie/thee met zelfgemaakt gebak of andere drank aan democratische prijzen. Zeer goede locatie op wandelafstand van centrum en zee en mogelijkheid tot rusten in de tuin. Goed bed en kussens, kleine maar functionele badkamer, kluis. Rustige buurt, oud gebouw met geschiedenis en dus soms een (niet storend) krakend geluid.

Kamertip: een stopcontact of twee extra voor de elektronische mens zou welkom zijn, of neem zelf eentje mee.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 4 januari 2017

Onthaal : hartelijk en vriendelijk ontvangen door de moeder van de jonge uitbaters
We moesten nog wel even wachten op de kamer die men nog aan het poetsen was, maar ondertussen konden we genieten van gratis aangeboden koffie met zelfgemaakte taart.
De kamers waren zeer ruim met afzonderlijk zithoekje waarin ook nog een uitrekzetel staat. Alles was zeer net oud gebouw maar zeer goed aangepast aan huidige noden. Gratis WiFi. Het ontbijt prima alles voldoende aanwezig, geen buffet maar veel keuze uit diverse broodjes, brood, Franse kazen, enz... enkele vleessoorten, zachte en harde kazen, zelfgemaakte confituren, mini croisants, broodpudding enz. enz. . Er wordt enkel ontbijt aangeboden maar er zijn restaurants voldoende in de omgeving.
Besluit : heel goed, zelfs zo goed dat we al opnieuw geboekt hebben voor dezelfde periode einde dit jaar.
We wensen de jonge uitbaters veel succes en tot december 2017.

Kamertip: Kamers zijn alle op de verdiepingen en er is geen lift aanwezig
Datum van verblijf: december 2016