“Zeer prijzig.”
Beoordeling van Villa de Torre

Villa de Torre
Geclassificeerd als nr. 9 van 83 Restaurants in De Haan
Prijsklasse: € 35 - € 90
Beschrijving: Lekker - gezond - lokaal - duurzaam - gastvrij. Vis- en Zeevruchten restaurant. Pure en gezonde keuken met dagverse producten uit zee & veld. Gastvrije en vlotte service. Universele (h)eerlijke wijnen en locale bieren. Optimale prijs/kwaliteit. Gezellig interieur met zonnig terras aan het authentieke Belle-Epoque tramstation.
15 januari 2024 beoordeeld

Mooi gebouw, zowel vanbinnen als vanbuiten. Correcte service zonder lange wachttijden. Het enige negatieve is de hoogte van de prijzen, waardoor er geen goede verhouding prijs-kwaliteit meer is.

Datum van bezoek: januari 2024

9 januari 2024 beoordeeld

Heel lekker gegeten. Heel vriendelijk personeel en niet te lang moeten wachten op het eten. Een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2024
1 september 2023 beoordeeld

Beste visrestaurant van De Haan en omgeving. Alles top, zowel eten als bediening. Prijs/kwaliteit perfect.

25 augustus 2023 beoordeeld

De gerechten zijn overprijsd voor wat je op je bord krijgt.
Ik vroeg een Tagliata à point gebakken. Ik krijg saignant op mijn bord.
Ik vroeg een Aperol Spritz. Ik krijg een half glas gevuld met ijsblokjes waarbij de gaatjes tussen de ijsblokjes gevuld zijn met een flauwe mengeling van een minimum dosis Aperol met witte wijn. Van Spritz niets te bespeuren. De Kir was qua hoeveelheid een groot eierdopje.
Idem voor de witte wijn in glas. We zagen de barman later op de avond vakkundig 2 glazen met witte wijn terug gieten in de fles. Ik vraag een Tongerlo van 't vat. Ik krijg een half glas met meer schuim dan bier.
Zakje met brood is eerder symbolisch.
Goed voor één keer.
Overpriced, underperformed.

20 augustus 2023 beoordeeld

Heerlijk ! Vriendelijke bediening met mooie beschrijving van het gerechtjes.
Zalig genoten van de met liefde geserveerde gerechtjes. Een aanrader ! Hier komen we zeker nog eens genieten!

Reizigers die Villa de Torre bekeken, bekeken ook

De Haan, West-Vlaanderen

De Haan, West-Vlaanderen

In Villa de Torre geweest? Deel je ervaringen!