“Besre visrestaurant!”
Beoordeling van Villa de Torre

Villa de Torre
Geclassificeerd als nr. 9 van 83 Restaurants in De Haan
Prijsklasse: € 35 - € 90
Beschrijving: Lekker - gezond - lokaal - duurzaam - gastvrij. Vis- en Zeevruchten restaurant. Pure en gezonde keuken met dagverse producten uit zee & veld. Gastvrije en vlotte service. Universele (h)eerlijke wijnen en locale bieren. Optimale prijs/kwaliteit. Gezellig interieur met zonnig terras aan het authentieke Belle-Epoque tramstation.
1 september 2023 beoordeeld

Beste visrestaurant van De Haan en omgeving. Alles top, zowel eten als bediening. Prijs/kwaliteit perfect.

25 augustus 2023 beoordeeld

De gerechten zijn overprijsd voor wat je op je bord krijgt.
Ik vroeg een Tagliata à point gebakken. Ik krijg saignant op mijn bord.
Ik vroeg een Aperol Spritz. Ik krijg een half glas gevuld met ijsblokjes waarbij de gaatjes tussen de ijsblokjes gevuld zijn met een flauwe mengeling van een minimum dosis Aperol met witte wijn. Van Spritz niets te bespeuren. De Kir was qua hoeveelheid een groot eierdopje.
Idem voor de witte wijn in glas. We zagen de barman later op de avond vakkundig 2 glazen met witte wijn terug gieten in de fles. Ik vraag een Tongerlo van 't vat. Ik krijg een half glas met meer schuim dan bier.
Zakje met brood is eerder symbolisch.
Goed voor één keer.
Overpriced, underperformed.

20 augustus 2023 beoordeeld

Heerlijk ! Vriendelijke bediening met mooie beschrijving van het gerechtjes.
Zalig genoten van de met liefde geserveerde gerechtjes. Een aanrader ! Hier komen we zeker nog eens genieten!

5 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste,

Ik schrijf jullie met betrekking tot mijn recente ervaring bij uw restaurant, die helaas teleurstellend en schokkend was.

Op 22/07 bezocht ik jullie restaurant met hoge verwachtingen, op aanraden van vrienden. Ik moet toegeven dat de ambiance en service aanvankelijk veelbelovend waren. Echter, mijn bezoek nam een onaangename wending toen ik de bereiding van kreeft zag vanuit jullie open keuken.

Terwijl ik begrijp dat het serveren van verse kreeft een normale praktijk is in veel restaurants, was ik diep geschokt en verontrust door de manier waarop de kreeft werd bereid. Het was duidelijk dat één van de keukenwerknemers de poten van de kreeft had afgehakt terwijl het dier nog in leven was en vervolgens pas de kreeft doorgesneden werd. Het resultaat was een buitengewoon onaangenaam en verontrustend tafereel, dat mijn eetlust volledig verpestte.

Ik wil benadrukken dat ik begrip heb voor verschillende culinaire tradities, maar ik geloof dat het welzijn en respect voor dieren evenzeer belangrijk zijn in de horeca. De manier waarop de kreeft werd behandeld, ging naar mijn mening buiten de grenzen. Als klant voelde ik me zeer ongemakkelijk en geschokt door deze ervaring, en het heeft een negatieve indruk achtergelaten van jullie restaurant. Ik ben ervan overtuigd dat jullie restaurant streeft naar uitmuntendheid en klanttevredenheid, maar deze situatie heeft een aanzienlijke domper gezet op mijn dinerervaring.

Tenslotte wil ik meegeven dat het belangrijk is om respectvol om te gaan met voedselbereiding en ervoor te zorgen dat klanten geen onaangename of storende ervaringen hebben tijdens hun bezoek aan jullie etablissement.

Datum van bezoek: juli 2023
23 juli 2023 beoordeeld

Van de "starters" tot en met de "sweets", hebben wij genoten van de heerlijke Ostendaises, de heerlijk bereide vissen met verschillende sausen, de lekkere wijn, om te eindigen bij de dame blanche en het kaasschoteltje. Alles heel lekker en fijn bereid met een top bediening. Proficiat en dank je wel en zeker tot een volgende keer.

Datum van bezoek: juli 2023

Reizigers die Villa de Torre bekeken, bekeken ook

De Haan, West-Vlaanderen

De Haan, West-Vlaanderen

In Villa de Torre geweest? Deel je ervaringen!