“Heerlijke Noordzee-Vis-Keuken”
Beoordeling van Villa de Torre

Villa de Torre
Geclassificeerd als nr. 9 van 83 Restaurants in De Haan
Prijsklasse: € 35 - € 90
Beschrijving: Lekker - gezond - lokaal - duurzaam - gastvrij. Vis- en Zeevruchten restaurant. Pure en gezonde keuken met dagverse producten uit zee & veld. Gastvrije en vlotte service. Universele (h)eerlijke wijnen en locale bieren. Optimale prijs/kwaliteit. Gezellig interieur met zonnig terras aan het authentieke Belle-Epoque tramstation.
23 juli 2023 beoordeeld

Van de "starters" tot en met de "sweets", hebben wij genoten van de heerlijke Ostendaises, de heerlijk bereide vissen met verschillende sausen, de lekkere wijn, om te eindigen bij de dame blanche en het kaasschoteltje. Alles heel lekker en fijn bereid met een top bediening. Proficiat en dank je wel en zeker tot een volgende keer.

Datum van bezoek: juli 2023
    • Sfeer

17 juni 2023 beoordeeld

Het was alweer een jaar geleden dat ik hier gegeten had. Toen at ik mosselen die extreem klein waren. Toen ik daar iets van zei was het antwoord 'klein maar fijn'. Goed bedoeld maar ik had niet gegeten en ben nog een friet gaan halen. Deze keer heb ik de zeeduivel besteld. Tot mijn grote spijt was het gerecht ruim onvoldoende afgekruid. Dat gold niet enkel voor de vis, maar ook voor de puree die nauwelijks smaak had. De romige mosterdsaus smaakte al even flets. Als men niet zou gezegd hebben dat er mosterd in zat, dan had ik het niet gemerkt. Ik eet absoluut niet sterk gekruid of zout (wel integendeel) dus daar kan het niet aan gelegen hebben.
Het gerecht wat voor mij zijn prijs niet waard, het spijt me. De bediening was wel erg vriendelijk en snel; dat moet gezegd.

Datum van bezoek: juni 2023
20 mei 2023 beoordeeld

Zeker de moeite als je in De Haan verblijft, zeer vriendelijke bediening en de suggesties zijn om vingers bij af te likken. Hier kom ik zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2023
12 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant, qua prijs en kwaliteit.
Heb geen enkel punt aan te merken, van minuut 1 tot we de deur uitwandelden uitstekende service & gerechten.
Hier moet iedereen eens van genoten hebben, mijn vriendin en ik komen zeker terug !!
Veel complimenten aan de chef, serveuse & uitbaters.

Datum van bezoek: mei 2023
16 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit visrestaurant wordt versheid en kwaliteit nog echt hoog in het vaandel gedragen en dat merk je meteen aan de kaart die varieert naar gelang de vangst van de dag. Het resultaat zijn dan ook kraakverse gerechten die op een stijlvol bord worden opgediend. De bediening is vriendelijk en heel professioneel. Onze ober Arnaudt bleek een en al vriendelijkheid en adviseerde ons zelfs de perfecte wijn bij ons gerecht! Prijs-kwaliteit was overigens ook top!

Datum van bezoek: april 2023

Reizigers die Villa de Torre bekeken, bekeken ook

De Haan, West-Vlaanderen

De Haan, West-Vlaanderen

In Villa de Torre geweest? Deel je ervaringen!