“Aanrader”
Beoordeling van Villa de Torre

Villa de Torre
Geclassificeerd als nr. 9 van 84 Restaurants in De Haan
Prijsklasse: € 35 - € 90
Beschrijving: Lekker - gezond - lokaal - duurzaam - gastvrij. Vis- en Zeevruchten restaurant. Pure en gezonde keuken met dagverse producten uit zee & veld. Gastvrije en vlotte service. Universele (h)eerlijke wijnen en locale bieren. Optimale prijs/kwaliteit. Gezellig interieur met zonnig terras aan het authentieke Belle-Epoque tramstation.
20 mei 2023 beoordeeld

Zeker de moeite als je in De Haan verblijft, zeer vriendelijke bediening en de suggesties zijn om vingers bij af te likken. Hier kom ik zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2023

12 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant, qua prijs en kwaliteit.
Heb geen enkel punt aan te merken, van minuut 1 tot we de deur uitwandelden uitstekende service & gerechten.
Hier moet iedereen eens van genoten hebben, mijn vriendin en ik komen zeker terug !!
Veel complimenten aan de chef, serveuse & uitbaters.

Datum van bezoek: mei 2023
16 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit visrestaurant wordt versheid en kwaliteit nog echt hoog in het vaandel gedragen en dat merk je meteen aan de kaart die varieert naar gelang de vangst van de dag. Het resultaat zijn dan ook kraakverse gerechten die op een stijlvol bord worden opgediend. De bediening is vriendelijk en heel professioneel. Onze ober Arnaudt bleek een en al vriendelijkheid en adviseerde ons zelfs de perfecte wijn bij ons gerecht! Prijs-kwaliteit was overigens ook top!

Datum van bezoek: april 2023
9 maart 2023 beoordeeld

Mooi en goed gelegen vis restaurant in De Haan. Perfekte goede bediening.
Als voorgerecht namen we beiden de garnaalkroketten ….goed maar we aten er al veel betere aan de kust. De vis hoofdgerechten (catch of the day) waren geen voorbeeld van een echt verfijnde keuken. De witte huiswijn was prima.

Datum van bezoek: maart 2023
6 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere garnaalkroketten en Sint Jacobs vruchten als voorgerecht.
Skrei en gegratineerde vispan als hoofdgerecht. Vispannetje met 4 soorten lekker op smaak gebracht.
Chocolade mousse als toetje.
Best lekker gegeten.
Slechts één minpunt : 23 euro voor drie (3) SJ vruchten is erg prijzig. Ofwel serveer je er 4 ofwel doe je er 6 euro af.

Datum van bezoek: februari 2023

Reizigers die Villa de Torre bekeken, bekeken ook

De Haan, West-Vlaanderen

De Haan, West-Vlaanderen

In Villa de Torre geweest? Deel je ervaringen!