“Average !”
Beoordeling van Villa de Torre

Villa de Torre
Geclassificeerd als nr. 9 van 84 Restaurants in De Haan
Prijsklasse: € 35 - € 90
Beschrijving: Lekker - gezond - lokaal - duurzaam - gastvrij. Vis- en Zeevruchten restaurant. Pure en gezonde keuken met dagverse producten uit zee & veld. Gastvrije en vlotte service. Universele (h)eerlijke wijnen en locale bieren. Optimale prijs/kwaliteit. Gezellig interieur met zonnig terras aan het authentieke Belle-Epoque tramstation.
9 maart 2023 beoordeeld

Mooi en goed gelegen vis restaurant in De Haan. Perfekte goede bediening.
Als voorgerecht namen we beiden de garnaalkroketten ….goed maar we aten er al veel betere aan de kust. De vis hoofdgerechten (catch of the day) waren geen voorbeeld van een echt verfijnde keuken. De witte huiswijn was prima.

Datum van bezoek: maart 2023

6 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere garnaalkroketten en Sint Jacobs vruchten als voorgerecht.
Skrei en gegratineerde vispan als hoofdgerecht. Vispannetje met 4 soorten lekker op smaak gebracht.
Chocolade mousse als toetje.
Best lekker gegeten.
Slechts één minpunt : 23 euro voor drie (3) SJ vruchten is erg prijzig. Ofwel serveer je er 4 ofwel doe je er 6 euro af.

Datum van bezoek: februari 2023
14 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Een redelijk kleine kaart met met vele dag verse extra’s
Zelf heb ik de hondshaai gegeten echt verrukkelijk maar eigenlijk alle gerechten waren om je vingers bij op te eten

Datum van bezoek: september 2022
14 augustus 2022 beoordeeld

We bestelden de Villa de Torre schotel (1 dag op voorhand zoals gevraagd op de website), en een fles Limburgse bubbels (Schorpion). Paste perfect bij elkaar.

Mooie en aangename setting op het terras, jammer dat we 2x een rokerskoppel naast ons kregen, waardoor we de koffie hebben moeten skippen (toen de dikke sigaar ook nog werd aangestoken hadden we er genoeg van, sorry)

Aanrader in De Haan, komen zeker terug om de dagverse vis te proeven.

Datum van bezoek: augustus 2022
26 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Amai diene chef arnaud denk ik ,sorry maar die zou is terug op school moeten gaan om nen vlees te leren bakken ,hier kom ok niet meer.

Datum van bezoek: juli 2022

Reizigers die Villa de Torre bekeken, bekeken ook

De Haan, West-Vlaanderen

De Haan, West-Vlaanderen

In Villa de Torre geweest? Deel je ervaringen!