“Klassiekers nog steeds lekker !!”
Beoordeling van Siphon

Siphon
Geclassificeerd als nr. 7 van 39 Restaurants in Damme
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld

Ik ga graag naar de Siphon voor de klassiekers van het huis. De entrecote, paling napolitaine en fazant tijdens het jachtseizoen zijn zoals altijd lekker en sinds jaren op dezelfde manier bereid. Ook de wijnkaart heeft enkele juweeltjes aan haalbare prijs. Blijf wel bij de klassiekers !!

Datum van bezoek: januari 2020

8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn eerste keer & hopelijk niet mijn laatste keer. Top ontvangst & bediening van de witte epauletten brigade. Een kader met de rood/wit geblokte tafelkleedjes. En een traditionele Vlaamse keuken met een uitstervende legendarische wijnkaart die toch nog de moeite is. Geweldige ambiance.

Datum van bezoek: maart 2020
6 maart 2020 beoordeeld

Heerlijke paling en ze fileerden de vis voor mijn 91 jarige moeder......dit bezoek was nostalgie want vroeger als kind kwamen wij daar veel als kind.....de sfeer en bediening is er nog altijd hetzelfde

Datum van bezoek: februari 2020
26 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Oei, wat is er gebeurd met het Siphon? Nieuwe kok? Nieuwe keukenbrigade? Nieuwe eigenaar?
Geen idee, maar het eten (lunch) viel ons erg tegen. Los van de altijd fijne ambiance (maar vreselijke stoelen..) is eten toch het belangrijkste. De tonijn moest terug naar de keuken, want te koud en te rauw geserveerd. De paling in het groen was niet mals en de groene saus ontbeerde een fijne smaak. De groene garnering bij het graankieken mag geen naam hebben.. een paar groene slablaadjes met drie schijfjes tomaat en wat dressing in een kom. En toen kwam de Dame Blanche met .. bevroren slagroom er bovenop! Bevroren! .. Hoe dan?? Gemeld bij de ober, die zei dat hij het door zou geven. We kregen echter geen feedback.
Ieder jaar bezoeken we het restaurant, ieder jaar met veel plezier en tot nu ook steeds met goede gerechten. Die kwaliteit is ineens ver te zoeken. Wij doen het Siphon in ieder geval niet meer aan. Zo teleurstellend en jammer. Hopelijk krijgen ze alles ooit weer terug op het oude niveau!

Datum van bezoek: februari 2020
7 januari 2020 beoordeeld

Vroeger een tof restaurant tot zelfs de koffie was superlekker, maar nu is de koffie zelfs slap en smakeloos alsof men zelfs de bonen telt, men moet daar eten in vitesse als bij een McDonalds, niets meer voor mij en ze zien me er ook nooit meer.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Siphon bekeken, bekeken ook

Damme, West-Vlaanderen
Damme, West-Vlaanderen

In Siphon geweest? Deel je ervaringen!