“Omver geblazen door het nieuwe menu !”
Beoordeling van De Zuidkant

De Zuidkant
Geclassificeerd als nr. 2 van 46 Restaurants in Damme
Keukens: Belgisch, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld

We hadden de leuke primeur om als eersten het nieuwe menu te proeven, in één woord: Top! De smaakvolle en originele gerechten met onder meer makreel, tarbot, kreeft en lam waren voortreffelijk, evenals de originele hapjes bij het aperitief en de bijpassende wijnen, perfect gekozen en uitgebreid toegelicht. Het was eveneens genieten van de kaasselectie na de maaltijd en van de koffie met het onovertroffen wafeltje en andere fijne zoetigheden. Naar goede gewoonte was de ontvangst en de bediening hartelijk en attent en had de chef zich helemaal uitgeleefd om schilderijtjes op het bord te toveren. De Zuidkant is zoveel meer dan alleen maar uit eten gaan, het is een beleving op zich en het is onmogelijk om niet heel erg enthousiast te zijn over die beleving. Bedankt team De Zuidkant!

Datum van bezoek: mei 2024

3 weken geleden beoordeeld

prachtige kennis van gerechten en smaakcombinties, reserveren is wel nodig gezien de plaats beperking , maar loont zeker

Datum van bezoek: april 2024
28 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangename ontvangst door de chef en super gastvrouw Cora. De gerechtjes waren van het begin tot het einde pareltjes voor het oog en super lekker. Op naar de volgende keer 👌.

Datum van bezoek: februari 2024
27 februari 2024 beoordeeld

Supperlekkere topgerechtjes , gezellig , h(g)eel aangename bediening😜
Zijn ⭐️ waard❤️
Nu op naar de nobelprijs 🥰😜

Datum van bezoek: januari 2024
26 februari 2024 beoordeeld

Ons tweede bezoek aan dit pareltje in Damme. Zoals de vorige keer hadden wij een unieke ervaring verwacht van gastvrouw Cora en chef Patrick. Ik kan met zekerheid zeggen dat dit de beste Valentijn was die ik ooit gehad heb! Culinaire hoogstanden a volonté, perfecte wijnen die erbij passen en lekkere wafels bij de koffie wat wil je nog meer? Geen enkel puntje kritiek heb ik te zeggen bij dit restaurant, wij komen elk jaar op bezoek maar na deze ervaring zouden we graag wat meer willen terugkomen! Prijs kwaliteit is zeer correct, gewoon in het kort top!

Datum van bezoek: februari 2024

Reizigers die De Zuidkant bekeken, bekeken ook

Damme, West-Vlaanderen

In De Zuidkant geweest? Deel je ervaringen!