“aan te raden”

Keukens: Belgisch, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld

prachtige kennis van gerechten en smaakcombinties, reserveren is wel nodig gezien de plaats beperking , maar loont zeker

Datum van bezoek: april 2024

28 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangename ontvangst door de chef en super gastvrouw Cora. De gerechtjes waren van het begin tot het einde pareltjes voor het oog en super lekker. Op naar de volgende keer 👌.

27 februari 2024 beoordeeld

Supperlekkere topgerechtjes , gezellig , h(g)eel aangename bediening😜
Zijn ⭐️ waard❤️
Nu op naar de nobelprijs 🥰😜

Datum van bezoek: januari 2024
26 februari 2024 beoordeeld

Ons tweede bezoek aan dit pareltje in Damme. Zoals de vorige keer hadden wij een unieke ervaring verwacht van gastvrouw Cora en chef Patrick. Ik kan met zekerheid zeggen dat dit de beste Valentijn was die ik ooit gehad heb! Culinaire hoogstanden a volonté, perfecte wijnen die erbij passen en lekkere wafels bij de koffie wat wil je nog meer? Geen enkel puntje kritiek heb ik te zeggen bij dit restaurant, wij komen elk jaar op bezoek maar na deze ervaring zouden we graag wat meer willen terugkomen! Prijs kwaliteit is zeer correct, gewoon in het kort top!

26 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden zeer vriendelijk onthaald en mochten direct genieten van een huis aperitief op basis van gin. Het interieur is aangenaam stijlvol en romantisch. Ideaal voor met je partner te komen eten.

We namen het zes gangen menu waarbij er wat ongewone zaken in positieve zin voorkwamen waaronder varkenswangetjes. Voor mijn echtgenoot hadden ze de menu perfect aangepast zonder vlees.

De producten die gebruikt worden zijn van hoogstaande kwaliteit en de smaken passen fantastisch samen. De presentatie was ook af. Het gerecht met het gepocheerde ei vonden we zeer lekker maar van een mindere moeilijkheidsgraad dan de andere gerechten. Jammer.

De aangepast wijnen waren lekker maar niet altijd vonden we the match correct.

We hebben echt genoten van de ervaring en zouden nog terugkeren. De prijs is wel wat aan de hoge kant in vergelijking met gelijkaardige restaurants in het naburige Brugge.

Reizigers die De Zuidkant bekeken, bekeken ook

Damme, West-Vlaanderen

In De Zuidkant geweest? Deel je ervaringen!