“Genieten van topgerechtjes id Zuidkant”
Beoordeling van De Zuidkant

Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 februari 2024 beoordeeld

Supperlekkere topgerechtjes , gezellig , h(g)eel aangename bediening😜
Zijn ⭐️ waard❤️
Nu op naar de nobelprijs 🥰😜

Datum van bezoek: januari 2024

26 februari 2024 beoordeeld

Ons tweede bezoek aan dit pareltje in Damme. Zoals de vorige keer hadden wij een unieke ervaring verwacht van gastvrouw Cora en chef Patrick. Ik kan met zekerheid zeggen dat dit de beste Valentijn was die ik ooit gehad heb! Culinaire hoogstanden a volonté, perfecte wijnen die erbij passen en lekkere wafels bij de koffie wat wil je nog meer? Geen enkel puntje kritiek heb ik te zeggen bij dit restaurant, wij komen elk jaar op bezoek maar na deze ervaring zouden we graag wat meer willen terugkomen! Prijs kwaliteit is zeer correct, gewoon in het kort top!

Datum van bezoek: februari 2024
26 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden zeer vriendelijk onthaald en mochten direct genieten van een huis aperitief op basis van gin. Het interieur is aangenaam stijlvol en romantisch. Ideaal voor met je partner te komen eten.

We namen het zes gangen menu waarbij er wat ongewone zaken in positieve zin voorkwamen waaronder varkenswangetjes. Voor mijn echtgenoot hadden ze de menu perfect aangepast zonder vlees.

De producten die gebruikt worden zijn van hoogstaande kwaliteit en de smaken passen fantastisch samen. De presentatie was ook af. Het gerecht met het gepocheerde ei vonden we zeer lekker maar van een mindere moeilijkheidsgraad dan de andere gerechten. Jammer.

De aangepast wijnen waren lekker maar niet altijd vonden we the match correct.

We hebben echt genoten van de ervaring en zouden nog terugkeren. De prijs is wel wat aan de hoge kant in vergelijking met gelijkaardige restaurants in het naburige Brugge.

Datum van bezoek: februari 2024
16 januari 2024 beoordeeld

Na de hartelijke ontvangst was het naar goede gewoonte genieten van begin tot eind in het warme interieur. We lieten ons verwennen door de originele gerechtjes, de aangepaste wijnen uit alle wereldstreken, de fijne zoetigheden bij de koffie en de attente, prettige bediening. Bedankt team De Zuidkant, graag tot de volgende keer…

Datum van bezoek: januari 2024
4 november 2023 beoordeeld

Wij namen het 4 gangen menu met de Oosterscheldepaling, ganzelever en rode biet. Daarna kwam de heel lekkere ravioli met krab en de groente in eigen vocht met een bisque. Als 3e gang was er Mechelse koekoek (Hoeve kip) met aardpeer eierdooier met zwam en zwarte look. Om af te ronden nam ik de verschillende kaasjes (supplement) met Achelse Blauwe kaas, Stilton, een soort Reblochon (naam vergeten) en een geitenkaas. Mijn echtgenote nam de appel met zuring en caramel.

Datum van bezoek: november 2023

Reizigers die De Zuidkant bekeken, bekeken ook

Damme, West-Vlaanderen

In De Zuidkant geweest? Deel je ervaringen!