“uiteten met vrienden”

Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Diner, Reserveringen
Dineropties: Diner, Reserveringen
18 augustus 2021 beoordeeld

Zalig lekker eten. Echt een aanrader.
De bediening was ook top. Zij hebben alles in de gaten.
De zaak zelf is verouderd maar als zo lekker eten kunt serveren is dat bijzaak.

11 augustus 2021 beoordeeld

Vriendelijke bediening en heel lekker eten. Er was een apart zaaltje voorzien waar we rustig in familieverband konden eten.

10 augustus 2021 beoordeeld

Plaats aanbevolen door iemand en tijdens onze vakantie regelmatig gaan eten. Heel vriendelijke en gastvrije eigenaars. Heel uitgebreide menukaart en alles wordt vers bereid. Aanrader is het vispannetje! Wij komen zeker terug! PS: Reserveren is aan te raden

3 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden de prijs kwaliteit in dit restaurant zeker correct. De verse garnaalkroketten, de steak en het vispannetje hebben ons heel erg gesmaakt. Maar waarom hebben we maar drie sterren gegeven? Dit omwille van twee redenen. De eerste was dat de oudere dame toch wel wat miste aan tact . Ze was niet echt onvriendelijk maar eerder wat gestresseerd en kortof. Spijtig.
De tweede reden was voor ons veel belangrijker. De jongeman achter de toog weigerde zijn mondmasker op een correcte manier te dragen. Hij die juist direct in contact kwam met de drank en het bestek moest in onze ogen zeker aandacht geven aan de op dat moment geldenden veiligheidsregels. Onbegrijpelijk dat de verantwoordelijke daar niets over zegde, terwijl zij wel in orde waren. Het gaf ons een niet zo veilig gevoel want als hij dit al in het zicht gebeurde van de klanten, wat gebeurde er dan wel niet achter de schermen in de keuken?

Datum van bezoek: juli 2021
25 juli 2021 beoordeeld

De lunch was een visbereiding, wij kregen drie lekkere gebakken tongen.

Al verschillende keren komen eten, heb tot nu toe geen enkel negatieve ervaring.

Personeel en zaakvoerder altijd vriendelijk.

Familiaal restaurant, ook geschikt voor groepen.

Alles was volgens de coronareglementen geregeld.

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die In De Groene Wandeling bekeken, bekeken ook

Damme, West-Vlaanderen

In In De Groene Wandeling geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.