Nathalie A

Een droom

Beoordeling van Hotel Ter Polders
4,0 van 5 bollen15 okt 2023 beoordeeld
Het is een droom om hier te verblijven, het hotel bevindt zich ten midden van de polders. Ideaal om 's ochtends op een fantastische manier te ontwaken. Ik ben op een warme en persoonlijke manier onthaald geweest door Glenn en Christel. Hele lieve mensen met een hart voor mens en dier.

Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Bezocht voor zaken
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Go to your Happy Price
  • Priceline
7.5 km van Hotel Ter Polders
Meer hotels in Damme bekijken
Beoordeeld op 31 augustus 2023

Zeer rustig gelegen hotel.
Zeer nette kamers en badkamer.
Ontbijt perfect opgediend aan tafel binnen of buiten.
De bediening chapeau altijd vriendelijk en behulpzaam.
Perfect gelegen om te fietsen en afgesloten fietsstalling ter plaatse.
Kortom een aanrader voor wie wil genieten van de rust en toch Brugge , Sluis en Knokke wil bezoeken per fiets of auto.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 12 augustus 2022

Zeer leuk en charmant hotel. Personeel ZEER vriendelijk en oprecht. Goede bruikbare kamer. Lekker eten, verzorgd ontbijt. Diner was in vorm van tapas in iets grotere porties dan normaal. Mogelijkheid tot stallen van fietsen.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 15 november 2021

Ter Polders is prachtig en rustig gelegen langs de Damse Vaart, vlakbij het mooie Oostkerke en Damme, en een goede uitvalsbasis voor Brugge, de kust of Sluis. Wij verbleven 3 nachten in kamer Mistral, gelegen in het bijgebouw. Deze kamer is gezellig ingericht en voldoende ruim. Er is tv op de kamer, een flesje water en voorzieningen voor koffie. De wifi was aan de trage kant, 1 avond hadden we helemaal geen verbinding. We vinden de prijs van de kamer al bij al eerder aan de dure kant. Gelukkig was er korting vanaf 3 nachten. Omwille van Covid werd de kamer niet gepoetst, wel konden we bv. handdoeken bijvragen. Er werd geen CST gevraagd, hoewel de regel dit wel verplicht wanneer gasten de ontbijtzaal betreden. Het ontbijt werd aan tafel geserveerd. Het was niet superuitgebreid, maar alles was kraakvers en wel voldoende: pistolets, croissants, beleg, yoghurt, indien gewenst eitje en spek, vers fruit… We dineerden ook in Bar Antique, het restaurant van het hotel. Ook hier liggen de prijzen aan de hoge kant, maar het concept (kleinere porties, foodsharing) is gezellig, het eten vonden we lekker, de bediening was vlot en we hadden een leuke avond. NB : het hondje is de ster van het hotel 😊

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 20 juni 2020 via mobiele applicatie

Toch altijd een geweldige ervaring om hier terug te komen. De combinatie van kwaliteit en rust is uniek. Chef Glen heeft na de verplichte Covid-19 sluiting gekozen voor een volledig nieuwe formule voor de restaurant kaart. Men kan kiezen uit verschillende “kleine” hapjes. Wie denkt aan tapas denkt verkeerd, want de porties zijn groter dan tapas. Alles overheerlijk ! De service van echtgenote Kristel en haar charmante dochters, zelfs met mondmaskers, is heel gemoedelijk. We hadden onder andere een carpaccio van octopus gemarineerd in calamansi en met munt. Een topper! Het interieur van het restaurant en de kamers hebben een mooie make-over gekregen met smaakvol brocante.
Snel terugkomen is de boodschap.

Datum van verblijf: juni 2020
glenn waeyaert, Eigenaar van Hotel Ter Polders, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2020

Beste Erik

Bedankt voor je prachtige review! We zijn blij te lezen dat jullie ervan genoten hebben en dat onze nieuwe formule jullie heeft kunnen bekoren. Het was aangenaam jullie te mogen ontvangen en we hopen op een snel weerzien.

Nog een prettige dag verder!

Beoordeeld op 5 mei 2019

De prijs voor Het Keuezemenu Bonaparte ligt echt hoog. Naar mijn simpele, maar bescheiden mening zelfs té hoog. Als men € 45 vraagt voor een voorgerecht, hoofdschotel en koffie of desert vind ik dat men als klant in heel wat andere zaken in Damme een pak minder betaalt voor wat in feite slechts een lunchmenu is. Ook als het kind - die lunch dus - en Bonaparte naam ontvangen heeft.
De vroegere uitbaatster Yvonne Henneco pakte het voor die prijs toch anders aan.

Datum van verblijf: april 2019