“Mijn vrienden en ikzelf waren heel tevreden over ons bezoek aan Mout. Proficiat ”
Beoordeling van Mout

Mout
Geclassificeerd als nr. 1 van 46 Restaurants in Damme
Prijsklasse: € 40 - € 90
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Alles was gewoon af, smaak bediening interieur. Zeker een bezoek waard in het mooie Damme. Mijn gezelschap was ook heel tevreden, voor herhaling vatbaar.

6 mei 2024 beoordeeld

Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening, een mooi kader, een eerlijke prijs, meer kan men niet wensen! We komen zeker terug.

• Sfeer
5 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Opnieuw heel lekker gegeten! Al verschillende keren geweest en nog nooit teleurgesteld!
Zeer goede prijs-kwaliteit!

7 april 2024 beoordeeld

Heerlijke lunch, verrassende smaakcombinaties. De bites vooraf zijn een aanrader! Een bezoekje meer dan waard! Lekkere cocktails, vlotte bediening.

Datum van bezoek: april 2024
5 maart 2024 beoordeeld

Een echte aanrader voor een heerlijke en betaalbare lunch in een mooi kader met een heel toffe bediening in een cozy interieur

Datum van bezoek: maart 2024
    • Sfeer

Reizigers die Mout bekeken, bekeken ook

Damme, West-Vlaanderen

In Mout geweest? Deel je ervaringen!