“TOP!”

Mout
Geclassificeerd als nr. 1 van 46 Restaurants in Damme
Prijsklasse: € 40 - € 90
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Opnieuw heel lekker gegeten! Al verschillende keren geweest en nog nooit teleurgesteld!
Zeer goede prijs-kwaliteit!

Datum van bezoek: mei 2024

7 april 2024 beoordeeld

Heerlijke lunch, verrassende smaakcombinaties. De bites vooraf zijn een aanrader! Een bezoekje meer dan waard! Lekkere cocktails, vlotte bediening.

Datum van bezoek: april 2024
5 maart 2024 beoordeeld

Een echte aanrader voor een heerlijke en betaalbare lunch in een mooi kader met een heel toffe bediening in een cozy interieur

Datum van bezoek: maart 2024
    • Sfeer
11 februari 2024 beoordeeld

Voortreffelijk restaurant waar er getafeld kan worden in een aangenaam kader met een open keuken. Heel lekkere en afgewerkte gerechtjes. Wij kozen de menu en werden verrast door allerlei smaakbommetjes. Van het begin tot het einde was het tot in de puntjes afgewerkt.
We komen zeker nog terug.

Datum van bezoek: februari 2024
28 januari 2024 beoordeeld

Het is een gezellige plaats met vriendelijke bediening. Het eten was zeer lekker van het voorgerecht tot het dessert. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer

Reizigers die Mout bekeken, bekeken ook

Damme, West-Vlaanderen

In Mout geweest? Deel je ervaringen!