“heel verzorgd en lekker”
Beoordeling van Mout

Mout
Geclassificeerd als nr. 1 van 46 Restaurants in Damme
Prijsklasse: € 40 - € 90
11 februari 2024 beoordeeld

Voortreffelijk restaurant waar er getafeld kan worden in een aangenaam kader met een open keuken. Heel lekkere en afgewerkte gerechtjes. Wij kozen de menu en werden verrast door allerlei smaakbommetjes. Van het begin tot het einde was het tot in de puntjes afgewerkt.
We komen zeker nog terug.

Datum van bezoek: februari 2024

28 januari 2024 beoordeeld

Het is een gezellige plaats met vriendelijke bediening. Het eten was zeer lekker van het voorgerecht tot het dessert. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: januari 2024
6 januari 2024 beoordeeld

We hebben terug genoten, met een groepje vrienden! Heerlijke fijne gerechten, aangepaste wijnen, bediening was Top!

Datum van bezoek: januari 2024
22 december 2023 beoordeeld

Steeds heel lekker en origineel. Vriendelijke bediening zonder chichi. Super lekkere spaanse wijn. Gezellig interieur

Datum van bezoek: december 2023
31 oktober 2023 beoordeeld

Leuk interieur, prima personeel zowel zaal als keuken. Kwaliteit van de gerechten was subliem met een juiste verhouding prijs/kwaliteit. Een aangepast (Oostenrijks) wijntje was een topbeleving. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: oktober 2023
    • Sfeer

Reizigers die Mout bekeken, bekeken ook

Damme, West-Vlaanderen

In Mout geweest? Deel je ervaringen!