“Less is more”

Mout
Geclassificeerd als nr. 1 van 46 Restaurants in Damme
Prijsklasse: € 40 - € 90
31 oktober 2023 beoordeeld

Leuk interieur, prima personeel zowel zaal als keuken. Kwaliteit van de gerechten was subliem met een juiste verhouding prijs/kwaliteit. Een aangepast (Oostenrijks) wijntje was een topbeleving. Voor herhaling vatbaar.

29 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede eerlijke keuken met trendy en seizoens gerechten . Heel smakelijk en mooi en warm opgediend.
Prijs kwaliteit correct.
Leuk zitten met een kijk op de keuken. Mooi interieur en vriendelijke bediening.

14 oktober 2023 beoordeeld

Goede wijn behoeft geen krans. Maar toch even delen dat we blij zijn dat we in Mout nog maar eens genoten hebben van een heerlijke lunch. Met veel zorg bereid, met een glimlach opgediend, meer is er niet nodig om een mens gelukkig te maken.

8 oktober 2023 beoordeeld

Wat een ontdekking, het menu was uitmuntend zowel kwa inhoud als bereiding. We komen en zeker terug.

20 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch op zaterdagmiddag, kwaliteit van de bereidingen, harmonie in smaken, lichtheid bereidingen zit hier altijd goed! Bediening zoals steeds prima, plek waar we steeds graag terugkomen!

Datum van bezoek: augustus 2023

Reizigers die Mout bekeken, bekeken ook

Damme, West-Vlaanderen

In Mout geweest? Deel je ervaringen!