“Toprestaurant”
Beoordeling van Brasserie Duinenhoeve

Brasserie Duinenhoeve
Geclassificeerd als nr. 13 van 40 Restaurants in Bredene
3 juni 2020 beoordeeld

Gewoon superlekker, gezellig en heel vriendelijk.
Leuke plaats waar je gezellig kunt genieten van een lekker hapje of tapje.

Datum van bezoek: juni 2020

28 februari 2020 beoordeeld

Gezellig om te vertoeven.
Zeer lekker gegeten!!
Bediening vlot,vriendelijk en gedienstig.
Wij logeren jaarlijks op vakantiepark zeewind maar kwamen voor het eerst, nu zijn we overtuigd om zeker nog terug te komen.

Als ik een kleine opmerking mag geven mis ik enkele suggesties of meer variatie op de kaart. Doe zo verder

Datum van bezoek: februari 2020
Lies_Duinenhoeve, Eigenaar van Brasserie Duinenhoeve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 februari 2020

Dankuwel voor de mooie recensie, we zullen er werk van maken om meer suggesties te voorzien.
Mvg, Liesbeth

10 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na verschillende bezoekjes met telkens de aanbevolen middaglunch is de conclusie: zeer lekker voor een eerlijke en toffe prijs van 13 euro voor soep en hoofdgerecht. Een absolute aanrader!

Datum van bezoek: januari 2020
26 december 2019 beoordeeld

We logeerden op een steenworp van deze brasserie en dat was best handig. We besloten niet verder te zoeken naar een geschikt restaurant voor het diner.
Deze brasserie ligt binnen het terrein van een camping met vakantiehuisjes. Het interieur is best gezellig. We werden vriendelijk onthaald door de jonge uitbaters. Onze hond was ook welkom.
De maandmenu biedt keuze uit twee voorgerechten en drie hoofdschotels met ook een dessert of koffie. Heel aangenaam geprijsd (29EUR).
De garnalenbisque was top en de wildkrokettten waren heerlijk. Als hoofdgerecht was er keuze uit vis (kabeljauw) of vlees (Chateaubriand) maar de meesten van ons gezelschap gingen voor de eendenborst (+3EUR).
Iedereen kreeg mooie porties, wat de keuze ook was, en het vlees was perfect gebakken. Alles smaakte heerlijk.
Deze kwaliteit hadden we niet echt verwacht op een camping. Wat een aangename verrassing en alles aan een zacht prijsje, vonden wij.
Prima brasserie voor gezinnen, vrienden of gewoon met twee!

Datum van bezoek: december 2019
Lies_Duinenhoeve, Eigenaar van Brasserie Duinenhoeve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2019

Dankuwel, het doet me een plezier dit te lezen!

23 november 2019 beoordeeld

Op aanraden van vrienden deze brasserie bezocht, een positieve verrassing. Een zeer lekker middagmenu, soep en hoofdgerecht, voor slechts 13 euro, inclusief een snelle en vriendelijke bediening, absoluut voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Brasserie Duinenhoeve bekeken, bekeken ook

Bredene, West-Vlaanderen
Bredene, West-Vlaanderen

In Brasserie Duinenhoeve geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.