2 weken geleden beoordeeld

Een doorsnee hotel zoals er zoveel zijn met een degelijk ontbijt met voldoende eten.
Niet luxueus maar voldoende.
De badkamer is out-of-date maar functioneel maar toe aan vernieuwing. De douche en de lavabo zijn oud maar werken wel

Datum van verblijf: maart 2020
3 weken geleden beoordeeld

Super ontbijt vriendelijke bediening eigen parking en fietsstalling
Een eigen goed eethuis . Kamers zijn wel toe aan een opfrissing welke binnenkort zou gebeuren .
Vele fietsroutes en wandelingen in de polder Tram naar oostende is dichtbij .

Kamertip: kamers aan de duinzijde
Datum van verblijf: maart 2020
574kurt123, Eigenaar van Hotel De Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dank u voor uw leuke beoordeling, hopelijk tot ergens na 3 april

Beoordeeld op 30 oktober 2019

Het hotel was kleinschalig maar had alles wat we nodig hadden en vooral een zeer goed ontbijt.
Vriendelijk personeel, goede service, proper en net hotel vlak bij het strand.Ideaal hotel om één of twee nachten te verblijven. Fijne omgeving en alle winkels in de nabijheid. Vlak bij de kusttramhalte.

Kamertip: 2 personen
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 27 september 2019

Zeer vriendelijk onthaal en personeel. Het ontbijt viel zeer goed mee. Drinken werd geserveerd aan tafel en er werd tevens gevraagd of je een eitje wil of niet. Kamers zijn TOP!!! Een echte aanrader. Heb al geboekt voor september 2020

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 26 september 2019

prima gelegen, niet te ver van het strand, op loopafstand van winkels en horeca. met eigen tearoom. niet het modernste, maar van alle gemakken voorzien. en zeer betaalbaar. wij logeerden er voor een nabij festival. voor een rolstoel zijn de gangen niet geschikt, maar we konden te scootmobiel kwijt in de fietsenstalling (gratis!) en de auto op de openbare parking aan de overkant van de straat (mits reservering ook parking van het hotel zelf). met de rollator ging het prima in het hotel zelf

Datum van verblijf: september 2019