TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 27 september 2019

Zeer vriendelijk onthaal en personeel. Het ontbijt viel zeer goed mee. Drinken werd geserveerd aan tafel en er werd tevens gevraagd of je een eitje wil of niet. Kamers zijn TOP!!! Een echte aanrader. Heb al geboekt voor september 2020

Beoordeeld op 26 september 2019

prima gelegen, niet te ver van het strand, op loopafstand van winkels en horeca. met eigen tearoom. niet het modernste, maar van alle gemakken voorzien. en zeer betaalbaar. wij logeerden er voor een nabij festival. voor een rolstoel zijn de gangen niet geschikt, maar we konden te scootmobiel kwijt in de fietsenstalling (gratis!) en de auto op de openbare parking aan de overkant van de straat (mits reservering ook parking van het hotel zelf). met de rollator ging het prima in het hotel zelf

Beoordeeld op 23 september 2019

Correct Hotel met zeer vriendelijk personeel. Goed gelegen alleen spijtig van de werken voor de deur . Toch werden wij steeds met de glimlach verder geholpen. Parking was zelfs voorzien voor een bestelwagen met verhoogt dak.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 september 2019

Vriendelijk en professionneel, dicht bij strand, winkels, alles is te voet berijkbaar. Lekker ontbijt.
Met de kusttram zijn allé andere stranden berijkbaar, gemajkelijk om de auto niet te moeten nemen.

Kamertip: Standard 2 persoons
Datum van verblijf: september 2019
574kurt123, Eigenaar van Hotel De Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2019

Dank u voor uw beoordeling

Beoordeeld op 14 september 2019

Aangenaam hotel,met zeer sympathieke
Uitbaaters en personeel. Ontbijt is ook uitstekend met genoeg keuze.
Eventueel keuze om een parkeerplaats te huren in de nabije buurt.
Wij komen zeker nog eens terug.

Kamertip: Propere kamer,verzorgde kamer