TripAdvisor
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 14 september 2019

Aangenaam hotel,met zeer sympathieke
Uitbaaters en personeel. Ontbijt is ook uitstekend met genoeg keuze.
Eventueel keuze om een parkeerplaats te huren in de nabije buurt.
Wij komen zeker nog eens terug.

Kamertip: Propere kamer,verzorgde kamer
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 1 september 2019

Leuk hotelletje uitgebaat door vriendelijke behulpzame mensen. Nette en propere kamers. Zeer goed ontbijt opgediend door de vrouw des huizes. Eerlijke prijs, verbleef er maar 2 nachten en kom zeker volgende keer terug.

Datum van verblijf: augustus 2019
Kurt W, Eigenaar van Hotel De Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Dank u voor uw beoordeling en tot binnenkort...

Beoordeeld op 27 augustus 2019

Goed hotel met zeer goede en vriendelijke service goede taverne en een goed ontbijt niet te groot juist goed en zeer vriendelijke bediening ook gelegenheid tot het veilig parkeren van uw auto vlak bij

Beoordeeld op 26 augustus 2019

Mijn verblijf in het golfhotel in bredene is uitstekend meegevallen, vriendelijk onthaal, proper en rustige kamer met tv,safe ,badkamer safe en boxspring, ontbijt heerlijk met verse broodjes en beleg en eitje naar wens ,kom zeker terug

Kamertip: Ik had een single kamer
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 15 augustus 2019

Aangenaam weekend met vriendelijke en behulpzame mensen op de perfecte ligging om met een rolstoel naar 'Bredene festivalt' te gaan. Een ontbijt waar je je soort eitje mag kiezen vonden we een pluspunt.

Kamertip: Op de kamer is geen koelkastje, best rekening mee houden.
Datum van verblijf: augustus 2019
574kurt123, Eigenaar van Hotel De Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2019

Beste,
Dank u voor uw beoordeling, hopelijk tot snel terug...