“Tegenvallende lunch”
Beoordeling van Brasserie Le Tank

Brasserie Le Tank
Geclassificeerd als nr. 5 van 10 Restaurants in Houyet
21 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gestopt voor lunch omdat het terras er uitnodigend uitzag Zeer beperkte kaart waarop als keuken Italiaanse grill vermeld wordt Gekozen voor balletjes van nonna en garnaalkroketten Balletjes zelf waren hand gemaakt maar saus was echt niet lekker Ook had ik pasta erbij verwacht en niet een klein mandje te weinig gebakken fritten Van de 3 garnaalkroketten had eentje een heel vreemde smaak Die hebben we maar voor alle veiligheid laten liggen Niet voor herhaling vatbaar Jammer

Datum van bezoek: september 2020

22 juni 2017 beoordeeld

't was een snikhete avond. We installeerden ons op 't terras en hadden 2 honden bij. Zonder iets te vragen en nog voor we de kaart kregen, kwam de ober al een kom water brengen voor de honden. Heel attent !
We namen de hamburger 'le tank' en de garnaalkroketten.
De hamburger werd geserveerd met fritjes en slaatje. Geen overdreven grote portie en niet voor mensen met grote honger. Bij "Le Tank", had ik me toch wel een iets groter exemplaar voorgesteld. De hamburger op zich was lekker, 'echt' vlees en de ketchup van 't huis waren een '+'. Alleen doodjammer dat 't weer zo'n 'bicky'-spons-broodje was waar hij op geserveerd werd. Ik begrijp niet waarom er zelden lekker broodje bij een hamburger gegeven wordt.
De garnaalkrokketjes waren superlekker.
Denken wel dat we hier nog wel eens halt houden als we 'en route' zijn daar in de buurt.

Datum van bezoek: juni 2017
14 november 2016 beoordeeld

Na een lange wandeling zakten wij af naar de Tank, een ruime bistro met restaurantmogelijkheden. Wij een Trappist en namen een 'assiete ardennaise' met Ardense paté, salami en uitzonderlijk lekkere Ardense ham, jammer echter van de Italiaanse ham die niet in dit lekkere plaatje hoorde.

Datum van bezoek: november 2016
1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Boerse bediening. Open keuken. Eten van redelijke kwaliteit. Zeer beperkte kaart. Prijs/kwaliteit niet in verhouding.

Datum van bezoek: oktober 2016
29 december 2015 beoordeeld

Toen we er iets wilden gaan drinken zagen we (we stonden nog buiten) stoelen door de lucht vliegen. Een personeelslid die er werkte stormde in paniek en al trillend naar buiten en vertelde ons dat z'n baas z'n verstand verloren was en met allerlei zaken hem wou raken. Hij vertelde ons dat hij niet zeker was of hij al dan niet gewapend was... ???
Toch maar ergens anders iets gaan drinken...

Datum van bezoek: december 2015

Reizigers die Brasserie Le Tank bekeken, bekeken ook

In Brasserie Le Tank geweest? Deel je ervaringen!