“Super”
Beoordeling van Le Saint-Hadelin

Le Saint-Hadelin
Reserveren met
Le Saint-Hadelin is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Houyet
Keukens: Belgisch, Frans
27 augustus 2018 beoordeeld

De ontvangst is hartelijk doch professioneel. De vriendelijke juffrouw spreekt ook Nederlands en probeert je zo te helpen bij de keuzes. De gerechten komen vlot ondanks volzet. Alle gerechten waren top gepresenteerd en zeer smakelijk. De huiswijn is prima en de prijzen zijn zeer schappelijk zeker gezien de geboden kwaliteit. Hier kom ik nog terug indien in de buurt of zelfs via een ommetje.

25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier uitstekend gegeten! Ruime kaart, lekkere suggesties en prachtige bordjes.

Heel gezellig restaurantje met leuke bediening!

Enige minpuntje: de risotto bij de coquilles was iets te gaar. Voor de rest, alles perfect!

25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt super lekker gegeten, super vriendelijke mensen. Zeker een aanrader. Wij namen het menu en dat was echt subliem lekker! Ook het hotel is zeker een aanrader!

11 april 2018 beoordeeld

Het aanbod is niet bijster groot, maar de producten zijn vers. De bediening is er heel vriendelijk. Wij kozen voor het dagmenu, dat voor onze kleinkinderen naar hun wens werd aangepast. Voor hen was een verblijf van twee uur in het restaurant wel iets te lang.

Datum van bezoek: april 2018
6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk onthaal in dit leuke restaurant. Het is binnenin moderner dan je verwacht. De zaak zat goed vol wat een goed teken is. De kaart biedt weinig verrassingen maar de gerechten zijn wel ok. Seizoensaanbiedingen van asperges van prima kwaliteit.
Prijs-kwaliteit ietsjes in onevenwicht maar na een leuke avond maken we hier geen probleem van.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Le Saint-Hadelin bekeken, bekeken ook

Dinant, Namur Province

In Le Saint-Hadelin geweest? Deel je ervaringen!