Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen bekijken dit hotel
Booking.com
106 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 19/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com
106 US$
100 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 6 US$
Gratis annuleren tot 20/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.com
106 US$
100 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 6 US$
Gratis annuleren tot 20/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreams106 US$
Trip.com100 US$
FindHotel100 US$
alle 14 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (284)
Beoordelingen filteren
284 resultaten
Waardering van reizigers
51
112
75
31
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
51
112
75
31
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 284 beoordelingen
Beoordeeld op 10 september 2020 via mobiele applicatie

Super hotel in het hartje van Han-sur-Lesse. Alle personeel vriendelijk. Spreken heel goed Nederlands. Alles COVID proof. Heerlijk eten in het restaurant. Ruime en propere kamer. Een aanrader als je de grotten en het park wil doen. Op minder dan 5 minuten stappen van het hotel.

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Yirra
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 augustus 2020

Heel leuk dagen gehad in dit hotel .
Topomgeving en vooral super lekker gegeten! Mooie gerenoveerde kamer.Personeel doet hun uiterste best om Nederlands te spreken of spreekt het perfect .
Enorm veel respect voor dit personeel die uitvallen moeten slikken van klanten die zich niet willen houden aan de Coronamaatregelen.
Nog veel succes Cocoon hotels, wij komen zeker nog terug!

Datum van verblijf: augustus 2020
    • Locatie
    • Service
1  Bedank Lisbeth0504
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 augustus 2020

Toen we binnenkwamen liet de ober een plateau vol drank vallen, daarna kregen wij de herbruikte nootjes van deze plateau. Dit merkte we omdat de nootjes verdronken in de cola :). Na 1,5 uur wachten op ons eten ( zonder uitleg van de ober ) , hebben we uiteindelijk de rekening gevraagd van onze drank, en zijn we ergens anders gaan eten. Waarop de ober enkel “oke” antwoordde en ons nog heeft laten wachten op de rekening ook.
Buiten werd niets afgeruimd, en stonden alle tafels zonder klanten nog vol met afval, drank en borden, wat een broeihaard werd van wespen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank IosuneV1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 augustus 2020

Verbleven van zat 15aug tot 17 aug en was een aangenaam verblijf , op hotel niks aan te merken eten super lekker Eerste dag mossels tweede dag hammetje amai zoveel je had zeker geen honger meer , vriendelijke vrouwen die bedienden ze deden hun wel de moeite om Nederlands te verstaan en spreken , zoals velen hier zeggen over de hygiëne das niks te maken met het hotel die kunnen daar niet aan doen badkamer super proper das al een pluspunt vind ik en bedden ook super proper voor de kamer zelf mogen de poetsvrouwen wat meer hun best doen , anders super top hotel en als we nog eens met de moto langs dit hotel zijn komen we nog eens overnachten , dus revieuw van twee tevreden klanten

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank NiqueR7
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 augustus 2020

De kamer was netjes, goed bed, waaier voor de warmte aanwezig wat erg fijn was.
Het personeel was erg ongeïnteresseerd, keek je nauwelijks aan, liet ons bij de receptie gewoon een kwartier staan en keken dwars door ons heen en waren bezig met onbelangrijkere dingen in onze optiek. En met een mondkapje op wil je gewoon snel geholpen worden. Op het terras al niet veel beter. Vuile borden en glazen bleven uren staan, niet echt gezellig of uitnodigend. Dit moet beter kunnen!

Datum van verblijf: augustus 2020
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Jolanda v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken