Beoordeeld op 28 augustus 2019

Ontvangst duurt lang, slechte bediening, nergens geen airco op de kamers waar het 40 graden was, en het ontbijt duur betaald, kamers worden niet bij gehouden. Na 1 nacht al weggegaan van de 3 overnachtingen. ABSOLUT GEEN AANRADER

Kamertip: boek geen kamer
Datum van verblijf: augustus 2019
petra h, General Manager van Hotel Grenier des Grottes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2019

Beste,

Wij betreuren dat u een slechte ervaring heeft met ons hotel.

Wij zijn een drie-sterren hotel en hebben geen airconditioning. Het staat ook nergens vermeld dat we airco zouden hebben. Gezien de hittegolf van het moment (warmste dagen sinds de metingen) is het logisch dat het warm was op de kamers. Elke kamer heeft ook grote ramen en zijn zodus voldoende geventileerd.
Om de hitte voor onze klanten dragelijk te maken, werden er op alle kamers ventilators voorzien.

Wees zeker dat wij altijd ons best doen om onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 25 augustus 2019

Superiorkamer geboekt ook gekregen, jammer genoeg aan de straatkant, wel goed bed, s morgens bij het ontbijt borden met nog eetensresten erop, die je niet gemakkelijk kon verwijderen en je al onmiddellijk alle goesting om verder te eten ontnam, en was niet alleen aan onze tafel, nog mensen een ander bord zien nemen, vind ik niet kunnen !! Bij uitchecken heel koele afwerking. Had het anders verwacht !!

Kamertip: vraag kamer achteraan

Beste Johan,

Bedankt om uw ervaring te delen met ons hotel.
We vinden het leuk te lezen dat u goed geslapen heeft in onze Auping bedden.

Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen in één van onze Cocoon Hotels. Vermeld even bij de reservatie dat u een kamer aan de achterzijde van het gebouw wenst.

Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 2 augustus 2019

Hotel prachtig gelegen voor het bezoek van aan de grotten van Han
Dit hotel is meer dan zijn 3 sterren waard
Het avondeten was top en mooi afgewerkt
Het vrouwelijk personeel alsook de eigenaars waren super vriendelijk en spraken Nederlands
Wat ons echt tegenviel was dat alléén het mannelijk personeelslid vertikte om Nederlands te praten maar verstond ons wel wat wel spijtig is want dit was echt voor ons een afknapper

Beste Sigrid,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw goede ervaring met Cocoon Hotel Grenier des Grottes.

We lezen met plezier dat u tevreden was met uw kamer, het eten en de omgeving.
Bedankt voor het mooie compliment aan onze medewerkers, we zullen hen dit doorgeven.
Wij hebben effectief een fransman in dienst en hij doet er alles aan om onze Nederlandse taal machtig te worden.

Tot een volgende keer.

Beoordeeld op 3 juli 2019 via mobiele applicatie

Hebben hier voor 7 nachten een kamer geboekt via Neckermann. Het hotel is goed verzorgd en met een uitstekend ontbijt. Ook in het restaurant kan je prima eten. Een verassende bijkomstigheid is dat men Nederlands verstaat en spreekt wat voor ons erg prettig was.

Datum van verblijf: juni 2019

Beste,

Wat leuk te lezen dat we jullie van dienst hebben kunnen zijn tijdens uw verblijf in het hartje van de mooie Ardennen.

We vinden het fijn dat ons uitgebreide ontbijtbuffet en het eten in ons restaurant jullie gesmaakt heeft.

Hopelijk mogen wij jullie in de toekomst nogmaals welkom heten in één van onze Cocoon Hotels.

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 13 mei 2019

Tijdens ons bezoek aan Grotten van Han hebben wij gelogeerd bij Hotel Grenier des Grottes. Dit hotel bevindt zich op ongeveer 100 meter van de ingang van Grotten van Han. Het is een fijn hotel met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn ruim en schoon. Sommige kamers moeten nog wel een opknapbeurt krijgen, maar de kamers zijn prima. Bij de familiekamers is er een 2e slaapkamer voor kinderen, waarbij of een bed staat of een stapelbed.
De kamers zijn voorzien van een eigen mini koelkast wat erg fijn is om je drinken te koelen.
Ontbijt is uitgebreid en voor ieder genoeg keuze. Het hotel heeft ook een eigen restaurant en bar. Prijzen van de menukaart zijn schappelijk en het eten is prima. De bar heeft een uitgebreide kaart met veel keuze uit sterke drank en natuurlijk diverse soorten bier.

Prima hotel, absoluut de moeite waard om te bezoeken.

Datum van verblijf: april 2019
petra h, Guest Relations Manager van Hotel Grenier des Grottes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2019

Beste gast,
Alvast bedankt dat u de tijd nam u verblijf te beoordelen. We vinden het fijn te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. We hopen u in de toekomst nogmaals welkom te heten in één van onze Cocoon hotels. Met vriendelijke groeten, Sophie, Guest Relations Manager.