Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Mercure
US$Ā 118
Hotels.com
Expedia.com
US$Ā 116
Word beloond met One Key
Booking.comUS$Ā 118
PricelineUS$Ā 116
Trip.comUS$Ā 116
alle 12 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (147)
Beoordelingen filteren
147 resultaten
Waardering van reizigers
55
45
22
14
11
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
55
45
22
14
11
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 147 beoordelingen
Beoordeeld op 2 augustus 2023

We waren vlot ingecheckt. Mooi hotel, leuke bar. Prachtige locatie op loopafstand van de grotten en het centrum. Het zwembad is een leuke toevoeging, hotel voorziet in handdoeken
Personeel is functioneel, denkt mee.
Familiekamer is ruim, leuk van opzet. Ruime koelkast inclusief vriesvak, ook is er een magnetron aanwezig. De bedden liggen prima en alles is fris en schoon. Kortom, een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Maps23863415569
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2023

Hallo daar!
Bedankt voor deze uitstekende score.

We zijn blij te lezen dat jullie tevreden waren met onze ruime familiekamer en de vlotte incheckprocedure. Het is fijn om te weten dat jullie de locatie van ons hotel, dicht bij de grotten en het centrum, op prijs stelden. Ons zwembad is inderdaad een leuke toevoeging en we voorzien graag handdoeken voor onze gasten.

We waarderen ook jullie complimenten over ons personeel en hun behulpzaamheid.

Top dat jullie tevreden waren met de voorzieningen in de familiekamer, zoals de ruime koelkast en magnetron, en dat jullie de bedden comfortabel vonden.

Jullie aanbeveling betekent veel voor ons.

Toedels,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 juli 2023

kamer was zeer ok, ontbijt kon wat beter.
Ik was mijn trui vergeten, heb een aantal keer moeten bellen om iemand aan de lijn te krijgen, maar uiteindelijk heeft een vriendelijke dame me bevestigd dat mijn trui er nog lag en dat ik hem kon recupereren om hem via een betalende afleveringsdienst thuis te laten bezorgen; topoplossing voor mij, want ik wil hem heel graag terug.
Na betaling heb ik een maand gewacht, en weet momenteel niet waar mijn trui is....superteleurgesteld, want het tracking-systeem werkt niet, of mijn trui ligt nog steeds in het hotel; slechte opvolging dus.
Nu probeer ik terug te bellen om de stand van zaken op te vragen, maar ik geraak maar niet binnen....grmbl!!!

Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank ruben g
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2023

Hey Ruben,
Reviews schrijven zichzelf helaas niet, bedankt dat jij het wel hebt gedaan.

Wat betreft het ontbijt, we bieden dagelijks een buffet aan met een verscheidenheid aan opties om aan de voorkeuren van onze gasten te voldoen. We betreuren het echter dat je problemen hebt ondervonden met betrekking tot jouw verloren trui. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en willen je verzekeren dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat verloren voorwerpen veilig en efficiƫnt worden teruggegeven aan onze gasten. We raden je aan om contact op te nemen met onze receptie, zodat we je verder kunnen helpen met hi uw situatie en ervoor kunnen zorgen dat jouw trui zo snel mogelijk bij jou terugkomt.

Je bent altijd welkom bij ons voor een gegarandeerd betere ervaring.
Groetjes,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 juli 2023

Onpersoonlijke benadering. Zeker geen 200€ per nacht waard als je rechtstreeks boekt (wat we gelukkig niet gedaan hebben). Kleine maar proper kamer. Airco niet te regelen( koelde niet). Geen warm water uit de douche ā€˜s morgens. Ontbijt was uitgebreid, maar werd niet op tijd en matig aangevuld. Tafels werden niet afgeruimd. Je moest zelf vragen om tafel proper te maken. Bediening aan de bar heel traag of zelfs geen bediening. Weinig kennis van cocktail bereiding (bvb aperol spritz met plat water). Zwembad heel sterk gechloreerd.
Het was duidelijk dat er een manager ontbrak om het jonge personeel in goede banen te leiden.
Ik lees steeds dat de kritieken worden meegenomen, maar in realiteit is hier niets van te merken. Wij komen alvast niet terug om dit te controleren.

Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank H4092AIstefaniew
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2023

Beste Stefanie,
Bedankt voor deze feedback.

We zijn blij om te horen dat je onze kamers proper vond. Wat betreft de airconditioning, het is mogelijk om de temperatuur individueel te regelen, maar alleen voor aan of uit en de temperatuur tot eind mei in de winterstand. We betreuren het te horen dat je problemen had met het warme water uit de douche en de bediening aan de bar. Ons team werkt hard om onze gasten een aangenaam verblijf te bieden, en we zullen jouw opmerkingen zeker meenemen om onze service te verbeteren. Wat betreft het ontbijt, we doen ons best om het buffet tijdig en voldoende aan te vullen. We zullen hier extra aandacht aan besteden om ervoor te zorgen dat onze gasten een aangename ontbijtbeleving hebben. We hopen dat je tijdens jouw verblijf ook hebt kunnen genieten van onze verwarmde binnenzwembad en de nabijheid van de Grotten van Han en andere lokale bezienswaardigheden.

Met hartelijke groeten en graag tot nog eens,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 juni 2023

We gaan regelmatig op weekend en zijn dus al naar verschillende hotels gegaan.
Maar nog nooit hadden we meegemaakt dat het inchecken pas om 15 uur kon en niet vroeger. Met als resultaat dat we een wachttijd hadden van 30 min.vooraleer we onze kamer konden betreden.
De minibar vonden we eerst niet. We gingen naar de receptie en gevraagd waar die zich bevond. De juffrouw zei dat er gƩƩn minibar aanwezig was. Pas later zagen we dat deze verstopt was in een gesloten kast.
We verbleven 2 nachten in het hotel. Maar we konden GEEN WARME DOUCHE nemen! Toen we het aan de receptie de laatste dag gingen melden zei de receptioniste dat ze het ging nakijken. Nadien vertelde ze ons dat het warme water stuk was en dat ze het aan de verantwoordelijke ging melden, doch deze was niet bereikbaar!
Op de tv was blokvorming. Dus konden we geen enkel programma deftig bekijken.
Het ontbijt was niet klaar op het afgesproken tijdstip. Pas nĆ  een half uur stond alles er en het was uitgepakt. Het ontbijt was lekker,maar voor 23 euro p.p.p.n. was het toch genoeg betaald!
Het jonge personeel was professioneel maar erg afstandelijk en koel.
Het voordeel van het hotel is de gunstige ligging ten opzicht van de grotten!

Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Pascale S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2023

Beste Pascale,
Bedankt voor deze feedback.

We zijn blij te horen dat u de gunstige ligging van ons hotel ten opzichte van de grotten waardeerde. Wat betreft het inchecken, onze inchecktijd is inderdaad vanaf 15.00 uur om ervoor te zorgen dat we voldoende tijd hebben om de kamers grondig schoon te maken en voor te bereiden op onze gasten. We betreuren het dat u hierdoor enige wachttijd heeft ervaren. Onze excuses voor het misverstand over de minibar, deze bevindt zich inderdaad in een gesloten kast in de kamer. We zullen dit punt met ons receptieteam bespreken om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.

Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden met het warme water en de tv tijdens uw verblijf. We hebben deze problemen inmiddels aangepakt en opgelost. Wat betreft het ontbijt, we zijn blij dat u het lekker vond, maar we begrijpen dat de prijs aan de hoge kant kan zijn. We zullen uw feedback meenemen bij het evalueren van onze ontbijtprijzen. Tot slot willen we benadrukken dat we veel waarde hechten aan de vriendelijkheid en professionaliteit van ons personeel, en we zullen uw opmerkingen delen met ons team om onze service verder te verbeteren.

Met hartelijke groeten en graag tot ziens,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 mei 2023

Kleine kamer maar was zeker ok. Vriendelijk personeel, ontbijt voldoende. Spijtig genoeg hadden ze net te kampen met enkele technische mankementen zodat ik de barfoods niet heb kunnen proberen.
Minpunten: de tafels werden niet afgenomen na het afruimen.

Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank duffydaf
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2023

Beste gast,
hartelijk dank voor je positieve beoordeling.

Het is heel fijn om te lezen dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en je onze vriendelijke medewerkers en ontbijt op prijs stelt. We geven de complimentjes door! We geven graag mee dat we verschillende kamertypes beschikbaar hebben en je een volgende keer zeker kan vragen naar een grotere kamer. Jammer inderdaad dat je onze barfood niet hebt kunnen uitproberen, we doen immers hard ons best deze zo gauw mogelijk opnieuw aan te bieden. Gelukkig zijn er dichtbij andere gezellige eetplekjes, waar je hopelijk lekker hebt kunnen eten. Tot slot geven we je suggestie over het afruimen van de ontbijttafel door aan ons keukenteam. Hopelijk heb je verder genoten van je verblijf en had je een leuke tijd in Han-sur-Lesse.

Graag tot nog eens.
Vriendelijke groetjes,

Team Mercure Han Sur Lesse

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken