Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Mercure
US$ 120
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 121
Aanbieding bekijken
Vio.com
US$ 110
Aanbieding bekijken
Booking.comUS$ 122
PricelineUS$ 123
TravelocityUS$ 121
alle 14 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (117)
Beoordelingen filteren
117 resultaten
Waardering van reizigers
51
38
12
11
5
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
51
38
12
11
5
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 117 beoordelingen
Beoordeeld op 8 januari 2023 via mobiele applicatie

Verschrikkelijke ervaring. Het zwembad was degoutant vuil en ijskoud. Het ontbijt was ondermaats. Ook de algemene hygiëne in het hotel was slecht. Vuile tapijten in de gang. Eerste dag is kamer niet gepoetst en hebben we geen nieuwe handdoeken gekregen. 2de dag wel nieuwe handdoeken gekregen maar kamer weer niet gepoetst, was nochtans hoognodig door het slechte weer. Hier komen we zeker niet meer terug! Veel te duur voor wat je maar krijgt.

Datum van verblijf: januari 2023
Reistype: Reisde met familie
Bedank IckaI2
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2023

Beste gast,
We danken u voor uw feedback,

We betreuren het enorm dat jullie verblijf niet aan jullie verwachtingen voldeed en we willen jullie dan ook onze oprechte excuses aanbieden. We zullen jullie opmerkingen dadelijk intern bespreken. Aarzel echter niet om problemen al tijdens jullie verblijf bij ons personeel aan te kaarten, dan kunnen zij jullie ter plaatse oplossingen bieden. We zullen eveneens nagaan wat er is misgelopen met de dagelijkse schoonmaakdienst.
We hopen dat jullie toch van een goede nachtrust hebben genoten

Met vriendelijke groeten en hopelijk mogen we jullie nog eens verwelkomen voor een gegarandeerd betere ervaring.

Team Mercure Han Sur Lesse

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 oktober 2022

Voor ons weekendje weg hebben we deze keer gekozen voor Mercure Han Sur Lesse.
We werden vriendelijk onthaald aan de receptie. Daarmee is alles ook gezegd, vanaf hier kwamen we het ene voorval tegen na het andere. Het sleuteltje van de kitchenette van onze kamer was op dat moment zoek. Later die dag hebben we deze alsnog kunnen ophalen. Buiten de basis uitrusting vonden wij ook nog de vuile borden en glazen van de vorige gebruiker terug. Ze vragen om alles netjes achter te laten. Buiten en fles afwasmiddel en een vuile afwasspons is er niets om de borden te drogen. Keukenhanddoeken zijn niet voorzien. Deze krijg je mee van de hotelkeuken als je er naar vraagt.
De kamer oogt proper maar je merkt wel dat het schoonmaakpersoneel snel te werk moet gaan of geen oog voor detail heeft. Defecte lampen worden niet gecontroleerd, cupsules worden niet bijgevuld, glas op de grond en men laat schoonmaakproducten achter op de kamer.
Dat er bespaard moet worden is ook merkbaar, maar hoe!
Voor het Nespresso machine gebruikte ze alternatieve capsules, deze zijn zeer moeilijk correct in het machine te krijgen. Wij dachten eerst dan de onze defect was maar na andere capsules van Nespresso zelf gebruikt te hebben, was er totaal geen probleem. Misschien moet men eens de toevoer van warm water bekijken. Het duurde minuten/2 wasbakken vol eer je warm water had.
De reden waarom we voor dit hotel kozen hadden was het zwembad. Wat was dit een afknapper. Van in de lift naar het zwembad toe was de vloer overal nat en vuil (een aftrekker was op zijn plaats geweest). De ruimte zelf was modern en strak ingericht, het was er aangenaam warm verwarmt. Het zwembadwater was troebel (defect filter?) en zeer koud. Niet geschikt om met onze peuter te gaan zwemmen. De receptie wist ons mee te geven dat de temperatuur van het water recent 2 graden verminderd is. Ik was niet de enigst die hierover klaagde.

Het ontbijt was in orde maar niet bijzonder. (Ik heb al veel betere Mercure ontbijten gezien) Door de drukte in het hotel was het ook slecht aangevuld. Keuze in brood was zeer beperkt, enkel toastbrood en als je snel was een stukje wit stokbrood of en kleine meergranen broodje.

Gelukkig was het receptiepersoneel steeds vriendelijk en behulpzaam.

Conclusie:
We hebben al in meerdere hotels van de accor groep overnacht en kunnen goed vergelijken. Deze Mercure hoort niet thuis in de midscale maar eerder bij de economy- Ibis Style.

Datum van verblijf: oktober 2022
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank AccorTravller
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2022

Beste gast,
Bedankt voor jullie review.

We dragen klantvriendelijkheid hoog in het vaandel, dus het doet ons plezier te lezen dat jullie tevreden waren over de service van onze medewerkers. We vinden het echter wel jammer dat jullie verblijf bij ons niet helemaal aan jullie verwachtingen voldeed en dat jullie tekortkomingen ondervonden op het gebied van hygiëne in de kamer en bij het zwembad. Dat is zeker niet waar we voor staan, dus we gaan jullie opmerkingen bespreken met ons schoonmaakteam. Wat betreft het zwembad is het inderdaad zo dat de temperatuur verlaagd werd. Dit hebben we gedaan in het kader van de huidige energiecrisis en we hopen daarom dat we ook kunnen rekenen op jullie begrip. We noteren jullie opmerkingen en gaan ermee aan de slag om jullie in de toekomst een betere ervaring aan te kunnen bieden. Hopelijk hebben jullie verder wel genoten van een aangenaam verblijf en een goede nachtrust.

Een volgende keer heten we jullie graag opnieuw welkom.

Met vriendelijke groeten,

Team Mercure Han Sur Lesse

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 oktober 2022 via mobiele applicatie

Dit hotel is helemaal niet aan te raden! Waar moet ik beginnen… bij aankomst was het even zoeken naar de receptie. Bleek een soort desk te zijn in de bar. Het personeel kwam zeer onzeker over. Toen we de kamer kregen, was deze op het eerste zicht schoon, maar er lag nog overal haar, gezellig is anders, dit hebben wij dan ook gemeld, maar zoals eerder vermeld is het personeel stuntelig en onprofessioneel. Personeel is ook moeilijk herkenbaar want ze dragen geen uniform. De kitchenette is niet vrijblijvend te gebruiken maar op aanvraag en mits opkuis. De ontbijtruimte was helemaal volzet en niet brandschoon.
Er is maar 1 lift voor het hele hotel. Dit zorgt voor wachtrijen. Als je rond de middag iets wil drinken in de bar blijkt deze nog vuil van de avond voordien. Het terras ligt vol peuken en uitwerpselen van vogels. Het zwembad is mooi maar piepklein en het water is koud. Als klap op de vuurpijl bleek onze auto in de ondergrondse garage beschadigd: bleek dat het zwembad een lek had, en dat er een chemisch product op onze wagen terecht gekomen is. We stelden voor om de zaak met de verzekering te regelen maar wij kregen de zekerheid dat de kosten onmiddellijk gingen betaald worden bij vertoon van de herstellingsofferte. We zijn ondertussen 2 maand verder en wachten nog altijd op ons geld! Een absoluut degoutante ervaring! Prijs kwaliteit zeker niet ok!

Kamertip: Een duur hotel, voor een absolute slechte ervaring. Hygiëne is volledig ondermaats, personeel is stuntelig en onprofessioneel.
Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank Salvator L
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2022

Beste Salvator,
Bedankt voor je review.

We betreuren het enorm dat jullie verblijf niet aan jullie verwachtingen voldeed en we willen jullie dan ook onze verontschuldigingen aanbieden. We zullen dit zeker intern bespreken.
Onze verzekering bekijkt de aangifte van de schade aan de wagen en na verwerking zullen we onmiddellijk contact met jullie opnemen.
Het spijt ons zeker dat de hygiëne niet naar wens was, we zullen dit zonder fout bespreken met ons schoonmaakteam. Hygiëne heeft bij ons een hoge prioriteit.
We willen ook graag onze oprechte excuses aanbieden voor de minder goede ervaring met ons personeel. Vriendelijkheid en behulpzaamheid dragen wij erg hoog in het vaandel en we vinden het dan ook heel jammer dat jullie dit niet zo ervaren hebben.

We hopen jullie de volgende keer een betere ervaring te kunnen bieden.

Vriendelijke groeten,

Team Mercure Han Sur Lesse

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 juni 2022 via mobiele applicatie

Supermooi hotel met heel vriendelijke medewerkers. Het restaurant Merlesse is een aanrader. Net als het ontbijt dat alles bied wat een mens ‘s morgens verlangd. Wat er ook verkwikkend is na een wandeling in de bossen of het nabijgelegen natuurparkvis het zwembad.

Kamertip: Zeker doen is het wildpark bezoeken.
Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank kurtg353
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Propriétaire van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2022

Dag gast,
Bedankt voor je fijne beoordeling.

We verheugen ons dat je tevreden was van de kamer en het ontbijt, en vooral ook dat je de vriendelijkheid van ons personeel vermeldt. Dat doet ons heel veel plezier. We hopen je snel weer onder onze gasten te mogen rekenen.

We verwelkomen jullie graag opnieuw in de toekomst.

Met vriendelijke groeten,

Team Mercure Han Sur Lesse

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 mei 2022

Ligging : op ongeveer 300 m van de grotten, dicht bij de kerk en een afstapplaats van de TEC

Ontvangst : vriendelijk en meeste personeel goed tweetalig, wat zeker gewaardeerd werd, zeker voor klanten die Frans niet machtig zijn ( waren er toen ik er was veel)

kamer : net en modern, met inloopdouche, een ijskast, safe, nespressotestel en koffiecapsules, flesje water. Minpunt aan de kamer was weinig opbergruimte in de kast (had zelf niet veel mee en was dus geen probleem, maar als met 2 op kamer voor langere periode zou ik dit wel een probleem kunnen geven)

Ontbijt : zonder meer een aanrader, verzorgd, lekker en zowel warm als koud met de usual suspects bij hotelbezoek.

Restaurant : zeker een bezoek waard , zeer lekker, wel maar beperkt open wat een beetje jammer was ( is iets dat in heel Han-sur-Lesse het geval is, veel restaurants enkel open in weekend)

Er is ook een zwembad aanwezig en extra handdoeken kunnen hiervoor op eenvoudige aanvraag aan receptie bekomen worden

Datum van verblijf: mei 2022
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank David287526
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2022

Beste David,
Bedankt voor je fijne review.

Het doet ons plezier dat je genoten hebt van je verblijf in ons hotel en dat we je van dienst mochten zijn met onze gunstige ligging, onze vriendelijke ontvangst, het comfort van onze kamers en ons verzorgd ontbijt. Fijn dat je bezoek aan ons restaurant Merlesse ook helemaal naar wens was. We hopen dat je met genoegen aan je verblijf terugdenkt!

Hartelijke groeten en graag tot ziens,

Team Mercure Han Sur Lesse

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken