Mercure
PricelineUS$ 148
Hotels.comUS$ 150
ZenHotels.comUS$ 154
Beoordeeld op 27 april 2022 via mobiele applicatie

Een kort bezoek (van 2 nachten) in een familie kamer. Wat een mooi hotel met hippe gadgets, echt een hotel van nu! Ons doel; de grotten en wildpark bezoeken en wat een geweldige ervaring. In de kamer kan je gebruik maken van het kleine keukentje met magnetron wat toch wat meer mogelijkheden bied voor (avond) eten. Want dat vind ik hier wel lastig, waar te eten. Wij zijn één keer naar de Mac gereden en één avond in het hotel gegeten. Het hotel heeft een restaurant maar deze was niet open en de kaart sprak ons ook niet aan. Ik denk dat deze een ander soort publiek trekt dan gezinnen met jonge kinderen.

Het zwembad was leuk maar daar mag inderdaad wel iets meer liefde in gestoken worden wb het schoonhouden want wacht een prachtig bad!

Het ontbijt was prima. Heerlijk vers brood, fruit beleg. Al vind ik het (zoals in elk hotel) duur als je zelf al snel tevreden bent met een boterham.

Ja er zijn echt wel dingen te bedenken die beter kunnen maar ik denk dat dit hotel ook erg te lijden heeft gehad aan de corona crisis. En dat zie je terug in personeelsbezetting.

Al met al hebben wij onwijs genoten van ons bezoek en zou ik dit hotel zeker aanraden!!

Datum van verblijf: april 2022
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2022

Bedankt voor je review.

Het doet ons plezier te lezen dat de kamer en ons lekker ontbijt in de smaak zijn gevallen! Aarzel niet om bij een eventueel volgend bezoek de receptie te contacteren voor een lijst met beschikbare restaurants in de buurt. Hopelijk hebben jullie verder van het verblijf genoten.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 13 april 2022 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel heel vriendelijke personeel
Een goed en mooi zwembad, niet te druk in de eerste week van de paasvakantie.
Heel goed restaurant Merlesse genaamd in het hotel. Met heel goede koks (koppel) zeker een aanrader.
Kamer ook top en betaalgarage aan voor mijn elektische wagen.
Ontbijt met cava en voor ieder wat wils.
Wij hadden een super verblijf.

Datum van verblijf: april 2022
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2022

Beste gast,
Bedankt voor deze beoordeling.

Top! Bedankt! Wat leuk dat je tevreden was over ons lekker ontbijt en de kamer! Hopelijk tot snel!

Een volgende keer staan we met plezier weer voor je klaar.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 11 april 2022

Mooi recent hotel, goed gelegen. Zeer vriendelijk 2-talig personeel, er is standplaats + laadpaal voorzien voor elektrische wagens. Wij hadden geen blue corner pass en mochten dit van hen lenen. Ondergrondse parking komt op 15€. Ontbijt is veelzijdig, vers en proper en er zijn bubbels aanwezig. Kamer/suite voor ons gezin was ruim (nr.137). In de koelkast 2 flesjes water voorzien en deze werden steeds aangevuld. Er is een keukentje aan maar hiervan kan je de sleutel bekomen aan het onthaal, wij hebben hiervan geen gebruik gemaakt. Extra kussens gevraagd aan housekeeping, was geen probleem. Ook is er een kluis aanwezig. Nuxe verzorgingsproducten aanwezig, erg fijn. Handdoeken voor het zwembad kan je gewoon bijvragen aan het onthaal. Over het hotel heb je een mini market. En in het hotel zelf heb je het restaurant Merlesse wat een absolute must try is. Stapvoets van de grotten en wildpark. Wij verbleven hier de eerste week van de paasvakantie en het was rustig, in het weekend iets drukker.

Kamertip: Suite 137 was een aanrader met een balkon en op dezelfde vloer als het zwembad
Datum van verblijf: april 2022
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2022

Hallo daar!
Leuk dat je een beoordeling plaatste.

Het doet ons veel plezier te lezen dat jullie hebben genoten van een aangenaam verblijf in ons hotel. Het is voor ons zeer lonend wanneer onze gasten tevreden zijn over de vriendelijke service van ons team en over de faciliteiten in de kamer, alsook dat jullie tevreden waren over jullie diner in restaurant Merlesse.

Bedankt voor de mooie woorden en hopelijk tot ziens!

Beoordeeld op 7 januari 2022 via mobiele applicatie

Faciliteiten zijn niet berekend op vol hotel met gezinnen in hoogseizoen:
- ontbijt verloopt enorm chaotisch
- akoestiek in restaurant is storend
- rond borreltijd stroomt hotel vol met wandelaars, geen plek meer voor eigen gasten
- zwembad veel te vol. Geen mogelijkheid om afstand te houden, vies. Geen controle door personeel
- er is maar 1 lift. Niet te gebruiken s avonds of s morgens wegens enorme drukte
- schoonmaakploeg is om 17.00 s middags nog niet klaar
- personeel onderbezet. Telefoon receptie wordt niet opgenomen ivm drukte.

Kamertip: Niet in schoolvakantie week gaan, ga buiten het seizoen
Datum van verblijf: januari 2022
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2022

Hey,
Bedankt voor je feedback.

Onze excuses als je ons hotel als te druk hebt ervaren. Dit is niet altijd zo, maar het is de laatste tijd exceptioneel druk, waardoor sommige dingen een beetje chaotischer zijn verlopen dan normaal. We nemen je feedback sowieso ter harte en gaan kijken hoe we het comfort van onze gasten kunnen optimaliseren zelfs in periodes waar het heel druk is. We hopen dat dit niet onoverkomelijk was en dat je toch hebt kunnen genieten van je verblijf.

Groetjes en beste wensen voor het nieuwe jaar,

Beoordeeld op 15 november 2021 via mobiele applicatie

Zeer onpersoonlijk hotel. Rookvrije kamers ok maar geen andere faciliteiten voor rokers. Kleine kamers. Geen informatie bij aankomst in het hotel. Wat mij betreft ondermaats. Geen goeie aanrader dus. Veel gadget, weinig reële comfortsituaties.

Datum van verblijf: november 2021
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2021

Beste gast,
Bedankt voor je feedback.

Spijtig dat je verblijf niet naar tevredenheid was en we vinden het erg jammer dat je de verkregen informatie bij ons hotel als minpuntje aanhaalt. Aarzel niet om ons te laten weten wat er precies is misgegaan, dan bekijken wij graag hoe we je verder kunnen helpen. We willen je alvast onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak.

Groetjes,