Mercure
PricelineUS$ 176
Hotels.comUS$ 179
ZenHotels.comUS$ 188
Beoordeeld op 5 september 2021

We verbleven van 1 september tot en met 3 september 2021 in dit hotel. De kamer was netjes en aangenaam ingericht. Je had er wel veel lawaai omdat deze aan de voorzijde langs de drukke straat gelegen was maar als je de venster dicht deed hoorde je hier niets meer van. Het ontbijt was goed maar niet overweldigend. geen toast, geen gewoon brood, drie dagen hetzelfde aanbod. De mini pannenkoekjes moest je zelf maken via een druk op de knop van een toestel dat volautomatisch de koekjes bakte. 's Avonds kan je best plaatsnemen aan de tafel waar je wil dineren voor het bestellen van een aperitief, want in het salon of op het terras moesten we erg lang wachten.
Het avondeten was wel toppie! Het boeken van half pension is een aanrader. We hebben geweldige gastronomische superlekkere diners opgediend gekregen. De chef kwam zelfs geregeld aan tafel zijn gerecht voorstellen.
Goede ligging omwille van slechts een paar honderd meter van de ingang van het park en de grotten van Han.

Kamertip: Als je met de venster open wil slapen best een kamer aan de achterzijde van het hotel boeken.
Datum van verblijf: september 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2021

Beste Jeannine,
Bedankt voor je mooie feedback.

Het doet ons veel plezier om te lezen dat jullie een fantastisch verblijf gehad hebben bij ons omwille van onze gunstige locatie en ons gastronomisch restaurant Merlesse. We noteren de opmerking over het ontbijt en zullen zeker bekijken hoe we dit kunnen verbeteren. We hopen dat jullie ook van een goede nachtrust hebben genoten!

In de toekomst staan we graag opnieuw voor jullie klaar.

Beoordeeld op 30 augustus 2021

Echt een aanrader!
- mooi en nieuw hotel
- goede bedden
- buitengewoon goede keuken, een must om hier te eten!
- fijne plek / ligging
- prachtig zwembad
- vriendelijke mensen
- mooi stadje
- uitvalsbasis voor de grotten van Han (loopafstand) en vele wandelingen en bezichtigen

Datum van verblijf: augustus 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2021

Beste gast,
Bedankt voor je mooie en uitgebreide beoordeling.

We lezen met veel plezier dat je ons een aanrader vindt en dat alles naar wens was. Het is super dat we je verwachtingen hebben kunnen overtreffen en dat je zo genoten hebt van de lekkere keuken van ons gastronomisch restaurant Merlesse. Ons team dankt je voor de complimenten!

Met vriendelijke groeten en heel graag tot ziens,

Beoordeeld op 15 augustus 2021 via mobiele applicatie

Op verschillende vlakken teleurgesteld. Er zijn 6 laadpalen voor elektrische wagens die niet gereserveerd kunnen worden en bezet zijn door andere type wagens. Dit komt vooral door het gebrek aan parkeerplaats en parkeerbeleid van het hotel. We kwamen zo in de problemen om thuis te raken.
We wilden een drankje nuttigen op het terras en heeft maar liefst 30 minuten geduurd vooraleer de bestelling werd opgenomen. Nadien nog 20 minuten vooraleer het geserveerd werd.
Restaurant 3x vergeefs proberen te boeken.
Na het ontbijt dienen de gasten hun eigen tafel af te ruimen...?

Er werd geen Nederlands gesproken in het hotel, zelfs niet aan de receptie.

Het hotel op zich en de kamers zijn wel mooi en modern, poetsbeurten konden net wat beter.
Zicht vanuit kamers is zeer beperkt.

Totaal geen gevoel van service ervaren.

Datum van verblijf: augustus 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2021

Beste gast,
Bedankt voor uw beoordeling.

We vinden het zeer spijtig dat jullie geen goed verblijf hebben gehad, onze excuses hiervoor. Jullie feedback over de parking bespreken we dan ook intern om onze service te verbeteren. We vinden het ook erg jammer om te lezen dat de bediening op het terras niet vlot verliep, ook dit zullen we met ons team bekijken. Nogmaals onze excuses voor de ongemakken! We hopen dat jullie desalniettemin van een goede nachtrust hebben genoten.

We verwelkomen jullie graag opnieuw voor een betere ervaring!

Beoordeeld op 22 juli 2021

We hadden een hele mooie kamer met terras, maar de kitchenette die was op slot! Ontbijt was soms heel druk en wachten op een vrij tafel al is er met COVID een beperkte aantal plaatsen. De gasten moeten handschoenen dragen maar dan zou je denken dat het personeel dat aanvult en afruimt deze ook zouden dragen.
Een super plus punt dat veel van de personeelsleden Nederlands praten aan de receptie zou dit ook een pluspunt kunnen zijn.
Het hotel heeft mooie en verzorgerd kamers en prachtige ligging
En restaurant Merlesse dit is Top.

Datum van verblijf: juli 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2021

Beste gast,
Bedankt voor je feedback.

We nemen je opmerkingen ter harte om onze service te verbeteren, fijn dat je deze bevindingen aan ons doorgeeft. Onze excuses voor de gesloten kitchenette. Dat was een werk in uitvoering, we hebben juist stickers geplaatst met de uitleg dat de sleutel bij de receptie af te halen is. Jammer dat we dat tijdens jouw bezoek niet helder gecommuniceerd hebben. We zijn er blij mee dat je onze mooie ligging en restaurant Merlesse op prijs stelde.

We hopen dat je ook van een goede nachtrust hebt genoten en dat we je in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 16 juli 2021 via mobiele applicatie

Ons verblijf in dit hotel was een teleurstelling.
Het personeel was zeer onervaren en er was niemand om hen te begeleiden.
Gevolg: het ontbijt verliep stroef. Te weinig plaats voor zo'n groot hotel waatdoor er wachtrijen ontstonden. De tafels werden niet gedekt, buffet traag aangevuld. Het was steeds een zoektocht naar glazen, borden,...
Het ontbijt was ook elke dag identiek hetzelfde wat na enkele dagen echt begint tegen te steken. En wat erop het buffet lag was van bedenkelijke kwaliteit. Eveneens werd er van de gasten verwacht om plastic handschoenen te dragen om eten te nemen terwijl het personeel ze niet droeg.
Dan was er de hygiene. De kamers waren enorm stoffig en vuil. Het toilet werd niet dagelijks gepoetst, er lag overal enorm veel stof. Ik moest op de duur zelfs om toiletpapier gaan vragen want dat vulden ze ook niet aan.
Kortom van een 4 sterren hotel verwacht ik veel meer dan wat ik nu gekregen heb.

Datum van verblijf: juli 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2021

Beste Annelies,
Bedankt voor je bericht.

We betreuren het dat jullie niet geheel tevreden waren. Onze oprechte excuses dat de netheid van de kamer niet aan jullie verwachtingen voldeed. We zullen dit zeker bespreken met ons onderhoudsteam. Aarzel echter niet om dit nog tijdens het verblijf mee te delen. Dan lossen we dit meteen voor jullie op. Jammer dat ook het ontbijt minder beviel. Wij bieden echter een verzorgd ontbijt aan met vele opties en onze gasten zijn over het algemeen zeer tevreden. We nemen jullie feedback hoe dan ook ter harte en kijken of we iets kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groeten,