Beoordeeld op 5 januari 2021

We hebben 1 nachtje verbleven in Mercure Han-sur-Lesse samen met onze hond om even aan alle stress te ontsnappen. En dat is zeker gelukt.

We werden vriendelijk onthaalt door het personeel en deze stonden gedurende heel ons verblijf altijd met de glimlach klaar.

We hadden een familiekamer met ons tweetjes waardoor we een zithoek en kitchenette ter beschikking hadden. Dit zorgde meteen ook voor een zeer ruime kamer voorzien van alle comfort. De kamer was zeer netjes en ook super leuk ingericht net zoals de rest van het hotel.

Door de gezondheidsmaatregelen die golden tijdens ons verblijf werd het ontbijt en het diner op de kamer geserveerd. Het diner van restaurant Merlesse was super lekker en best verfijnd. Dit was het echt wel het betere eten dat we al gegeten hadden op hotel. Het ontbijt was ook wel uitgebreid. Er werd echt wel moeite gedaan om een mooi verzorgd ontbijt op de kamer te bezorgen.

Het zwembad is best ruim en eigenlijk een luxe om het gedurende 1 uur voor jou alleen te hebben. Het water was een klein beetje aan de koude kant maar dit was misschien omdat ze het net terug hadden mogen openen. Een echt verfrissende ochtenduik was het voor mij.

We zijn enkel even gaan wandelen in Han-sur-Less centrum en dat zag er al leuk uit. Maar de omgeving heeft natuurlijk een pak meer te bieden. Als we terug gaan en het weer laat het toe gaan we zeker een wandeling maken in de omringende natuur.

Kamertip: Eet zeker in het hotel restaurant Merlesse
Datum van verblijf: december 2020
Charlotte Reynhout, Marketing van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2021

Dag Glenn,

Bedankt voor je uitgebreide feedback. We vinden het heel fijn om te lezen dat je een aangenaam verblijf hebt gehad in Mercure Han-sur-Lesse. We geven ons receptie- en keukenteam jouw complimenten zeker door.

We hopen je binnenkort nog eens te mogen verwelkomen.

Graag tot dan!

Vriendelijke groet,
Team Mercure Han-sur-Lesse

Beoordeeld op 3 januari 2021 via mobiele applicatie

We kunnen dit nieuwe hotel echt aanbevelen!
Dit hotel is super goed gelegen in hartje van Han Sur Lesse wat heel mooie regio is voor wandelingen.
Het Mercure hotel is zeer stijlvol gedecoreerd, heeft een fantastisch restaurant en zeer vriendelijk personeel.
Het volledige plaatje klopt!
Dikke merci, we komen zeker terug!

Datum van verblijf: januari 2021

Dag Florence,

Heel erg bedankt voor je enthousiaste beoordeling. Tof om te lezen dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad in ons hotel. We geven je complimentjes voor het team, het restaurant en de inrichting ook zeker door.

Heel graag tot binnenkort, Florence.

Vriendelijke groeten,
Team Mercure Han-sur-Lesse

Beoordeeld op 31 december 2020

Zeer mooie, ruime, nieuwe kamers met apart stapelbed gedeelte voor de kinderen. Ontbijt met uitgebreide keuze. Vriendelijk personeel. Het diner was heerlijk en werd op de kamer gebracht. We hadden dit hotel speciaal gekozen omdat er een zwembad is. Ik had vooraf geïnformeerd en in tijden van Corona kon je het zwembad reserveren voor je bubbel gedurende een uur. Ik wilde vijf dagen voor onze aankomst een tijdslot vastleggen maar alles was al volzet. Onze kinderen waren hierover erg teleurgesteld. Ik vind dat, elke kamer toch recht zou moeten hebben op minstens 1 zwembad bezoek. Zeker voor een verblijf van meerdere dagen. Je betaalt uiteindelijk toch voor de faciliteiten. Dit moet beter georganiseerd worden.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 1 december 2020

Verbleven hier recent. Mooi hotel in typisch Ardeense stijl. Mooie kamers. Mooi zwembad. Lekker en uitgebreid ontbijt,ondanks de corona goed verzorgd met gebruik op de kamer.. Heel vriendelijk personeel.Behulpzaam bij alle vragen. Ruime ondergrondse parking. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Je bent direct in de bossen.

Kamertip: Vraag een kamer langs de binnenkant van het hotel , met uitzicht op het terras.
Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 1 december 2020

Wij verbleven van 23/11 tot 25/11 in dit gloednieuwe hotel en waren uiterst tevreden. De kamer (suite) was mooi, netjes en zeer functioneel met zelfs een klein keukentje. Het personeel was supervriendelijk en behumpzaam ( alhoewel zij het niet gemakkelijk hadden met de coronamaatregelen). Wij gaan zeker terug wanneer grotten en wildpark opnieuw geopend zijn.

Datum van verblijf: november 2020