Beoordeeld op 3 januari 2021 via mobiele applicatie

We kunnen dit nieuwe hotel echt aanbevelen!
Dit hotel is super goed gelegen in hartje van Han Sur Lesse wat heel mooie regio is voor wandelingen.
Het Mercure hotel is zeer stijlvol gedecoreerd, heeft een fantastisch restaurant en zeer vriendelijk personeel.
Het volledige plaatje klopt!
Dikke merci, we komen zeker terug!

Datum van verblijf: januari 2021
Charlotte Reynhout, Marketing van Mercure Han Sur Lesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dag Florence,

Heel erg bedankt voor je enthousiaste beoordeling. Tof om te lezen dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad in ons hotel. We geven je complimentjes voor het team, het restaurant en de inrichting ook zeker door.

Heel graag tot binnenkort, Florence.

Vriendelijke groeten,
Team Mercure Han-sur-Lesse

Beoordeeld op 31 december 2020

Zeer mooie, ruime, nieuwe kamers met apart stapelbed gedeelte voor de kinderen. Ontbijt met uitgebreide keuze. Vriendelijk personeel. Het diner was heerlijk en werd op de kamer gebracht. We hadden dit hotel speciaal gekozen omdat er een zwembad is. Ik had vooraf geïnformeerd en in tijden van Corona kon je het zwembad reserveren voor je bubbel gedurende een uur. Ik wilde vijf dagen voor onze aankomst een tijdslot vastleggen maar alles was al volzet. Onze kinderen waren hierover erg teleurgesteld. Ik vind dat, elke kamer toch recht zou moeten hebben op minstens 1 zwembad bezoek. Zeker voor een verblijf van meerdere dagen. Je betaalt uiteindelijk toch voor de faciliteiten. Dit moet beter georganiseerd worden.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 1 december 2020

Verbleven hier recent. Mooi hotel in typisch Ardeense stijl. Mooie kamers. Mooi zwembad. Lekker en uitgebreid ontbijt,ondanks de corona goed verzorgd met gebruik op de kamer.. Heel vriendelijk personeel.Behulpzaam bij alle vragen. Ruime ondergrondse parking. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Je bent direct in de bossen.

Kamertip: Vraag een kamer langs de binnenkant van het hotel , met uitzicht op het terras.
Beoordeeld op 1 december 2020

Wij verbleven van 23/11 tot 25/11 in dit gloednieuwe hotel en waren uiterst tevreden. De kamer (suite) was mooi, netjes en zeer functioneel met zelfs een klein keukentje. Het personeel was supervriendelijk en behumpzaam ( alhoewel zij het niet gemakkelijk hadden met de coronamaatregelen). Wij gaan zeker terug wanneer grotten en wildpark opnieuw geopend zijn.

Beoordeeld op 30 november 2020 via mobiele applicatie

Na een maand open te zijn had ik het genoegen hier al te mogen blijven slapen. Natuurlijk jammer in zo'n periode met corona. Bij aankomst wist de receptioniste niet direct dat ik een collega was, wat jammer is natuurlijk (geen erkenning). Ik kreeg wel waar ik recht op had en dat was de werknemerskorting, zowel op eten en drinken als op het verblijf zelf. Ik had dus ook wel een speciale verwelkoming verwacht. Lichtpunt van het verblijf was de Nederlandse stagiair Stan, die ik via deze weg nogmaals feliciteer en zo voort moet doen en succes wens! :D