FindHotel
149 US$
Gratis annuleren tot 19/09/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 15 januari 2021

Vnl het warme onthaal van de hotelmedewerkers doet deugd in deze tijden, het was een verademing. Dit hotel ligt op een locatie 5*+, verkeer is hier niet te bespeuren, enkel 'Natuur', veel wandelmogelijkheden, wegen voor VTT en elektrische mountainbike, 30min rijden naar Bouillon (must) en verschillende Nationale parken vlakbij. Wij verbleven in een gerieflijke familiekamer met onze dochter van 14j en kregen half pension op de kamer, 100% corona proof. Huisdieren zijn hier welkom, hoe gezellig! Ik heb de chef gefeliciteerd want de 3-gangen menu was gemaakt met lokale producten, verfijnd en vol van smaak. Het personeel deed heel veel trappen om bij iedereen de menu naar de kamer te brengen (ontbijt en avondeten werd op de kamer gegeten). Greet en de andere collega's hebben samen gezorgd voor een 'thuis-gevoel' zeker 5* waardig. Wij plannen nog zeker om terug te gaan :-)

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 11 september 2020

Dit hotel is prachtig gelegen tussen twee vijvers en een bos. Het is een heel gezellig hotel met een heel vriendelijke bediening. Door de Coronaproblemen was de kaart eerder beperkt, maar daar leed de kwaliteit niet onder. Bij het ontbijt moest je achter plexyglas gaan kiezen wat je wilde, maar dat zag je niet ( achter een hoek ). Dat zou beter kunnen, maar - ik herhaal - dit deed niets af aan de kwaliteit.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 10 september 2020

Dit prachtig gelegen hotel is ideaal voor mensen die van rust houden. De infrastructuur is prima, maar Corona stak stokken in de wielen qua aanbod in het restaurant. Toch slaagde het vriendelijke personeel voor een goede bediening ( aan tafel omdat buffet gesloten was door corona )

Kamertip: De kamers 1- 3 - 5 - 7 - en 2 bieden uitzicht op het meer
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 18 juli 2020

Ons verblijf van 4 nachten in dit hotel was uitstekend. We hadden er echt een veilig gevoel in deze coronatijd omdat de maatregelen echt gericht waren op een beperking van mogelijke contacten. De kamer werd niet betreden door het personeel, voor het ontbijtbuffet was er een slimme oplossing waar je als gast aan steeds dezelfde persoon achter een plexiglas aangaf wat je graag op je bord wou hebben en in het restaurant droeg iedere kelner een mondmasker. Super! Daarnaast kan ik nog aangeven dat het een sfeervol familiehotel is waar je vriendelijk in het Nederlands geholpen en bediend wordt, dat het schitterend gelegen is op een plaats van waaruit je vele aangename wandelingen kan maken.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 26 juni 2020

Ondanks de corona tijden , een goed hotell ( voor ons toch )
ontbijt was door corona niet zelf te nemen ,maar werd voor je klaargemaakt wat je wilde werd voor je klaargemaakt
S'avonds een zeer lekker gastronomisch 3 gangen menu voor 35 euro

Kamertip: hadden kamer met zicht op het meer
Datum van verblijf: juni 2020