Beoordeeld op 25 april 2019

Wat een plezier om hier te vertoeven ! Lekker eten, uitstekende bediening, ruime kamer en lekker bed. Als dwe dan toch een minpuntje moeten vermelden, dan zal het de ietwat basic badkamer zijn. Positief was dan weer dat het toilet in apart kamertje was...

Beoordeeld op 2 april 2019 via mobiele applicatie

Heel mooie locatie, heel rustig en pittoresk! Goeie uitvalsbasis voor mooie wandelingen. Lekker gegeten op terras en super vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit top, een aanrader! We komen zeker nog eens terug.

Beoordeeld op 23 maart 2019

Wat een verademing! Midden van het groen, tussen 2 rustgevende meren ligt de Moulin. Een oase van rust en herbronning. Vriendelijk onthaal, heerlijke keuken, prachtige wandelingen, proeverij in de brouwerij en authentiek dorpje in de nabijheid.

Wat kun je nog meer van een uitje met 2 verwachten?

Wendy & Bart

Beoordeeld op 12 februari 2019

Wij komen hier al zo'n jaar of 20.Vroeger veel met de hele club mannen en vrouwen ,en nog eens apart met de mannen on te vissen ,achter in de kleine Etang. Wij konden na een langere tijd weer eens een midweek trip naar onze geliefde plek in de Ardennen permitteren . Na 8 jaar niet meer te zijn geweest werd dit een spannend geheel. Geheel nieuwe mensen ,want de vorige eigenaren Marco Weevers gaf al te kennen het te verkopen.Wij hebben in deze lange tijd dat we hier komen wel 10 verschilferende uitbaters meegemaakt. De een beter dan de ander ,en dan viel de keuken weer tegen kortom van alles hier beleefd,werkelijk van goed naar slecht.maar nu in 2018 was het echt helemaal top,het nieuwe personeel was super vriendelijk ,en het zag er bij aankomst binnen al veel netter en schoner uit. Wij hadden bewust voor een authentieke kamer gekozen ,en we kregen kamer een,een hele grote kamer met twee prachtige uitzichten op het grote en kleine meer ,geweldig. Het werd gelukkig een onvergetelijke week,want gastheer Mark liet zien dat hij hier met veel flair uitstekend samen met zijn lieve en vriendelijke vrouwelijke collega Greet,de gasten op een zeer fijne ,gemoedelijke,en zeer vriendelijke manier zien hoe het nou ook kon in een hotel. Deze mensen waren een toonbeeld van hoe het moet en hoort,en het grootste compliment gaat deze keer naar de Top chef in de keuken,samen met een jonge aantal lieve en jonge dames wist deze Super-chef iedere avond een heerlijk drie gangen menu te bereiden,met heerlijk amuse ,en de bediening en het netjes uitleg geven wat er werd gemaakt gaf mij een heel keurig ,provisioneel gevoel. het eten was echt super lekker ,van een heerlijke stoofschotel tot vers gebakken forel.We hebben gewoon genoten. Ik zie op de site dat er genoeg foto's staan van de kamers ,en daarom doen wij er nu wat meer van het eten en het restaurant bij. Deze kok verdient een dikke pluim,en wij komen graag gauw weer terug. Mark en Greet en de chef-kok onze complimenten. En een puntje van aandacht ,de authentieke kamers zijn wel aan een beurtje nu toe ,maar deze waren wel keurig schoon,en dat vinden wij ook heel belangrijk. Greet en Marl tot gauw weer.
Met lieve en vriendelijke groet , de oudgediende van Moulin de Boiron ,
Ger en Rita van Houten uit Almere.

Kamertip: Kamer een ,kijk je naar beide meren vanuit je kamer . ( persoonlijk).
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 1 november 2018

zeer vriendelijk en gastvrij personeel. zeer goed ontbijt met vers fruit, lekkere kaas, vleeswaren en zeer lekker brood het diner was zeer lekker. Pluspunt is ook de brasserie. Mooie wandelingen in de buurt 2 beginnen ah hotel. De badkamer is wat simpel. prachtig uitzicht vanuit het restaurant

Datum van verblijf: november 2018