Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com124 US$
Agoda.com124 US$
Tripadvisor124 US$
ZenHotels.com
Beoordeeld op 8 augustus 2020

Het hotel is eenvoudig maar top bediening.
De kamers zijn echt standaard ook de badkamer is standaard.
Het ontbijt zelf in caronatijd goed verzorgt wel aan tafel bediend maar aanvulling geen probleem, het diner is dagelijks wisselend maar van hoge kwaliteit.
Voor een kort verblijf is het een uitstekend Hotel wil je boeken bel het hotel zelf.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 6 juli 2020

Goed hotel met veel potentieel. Het hotel is zeer proper. Het is niet super deluxe, maar op hygiëne 10/10. Het concept vond ik perfect. Elke dag een nieuwe driegangen menu met kwaliteitsvolle producten en heerlijk bereidt. Ontbijt was ook top. In Coronatijden geen ontbijtbuffet, maar ontbijt aan tafel. Alles was aanwezig, niets op aan te merken. Heerlijke pistolets van de plaatselijke bakker en geen afbakbroodjes.
Het hotel heeft hier en daar gedateerde charmes en wordt geleidelijk aan opgefrist. Ik kom hier zeker terug.
De nieuwe manager tracht in de mate van zijn mogelijkheden het hotel een nieuw elan te geven.
Prachtige wandelingen in de omgeving en mooi rustgevend uitzicht vanuit het hotel. Ruime kamers.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 8 januari 2020

Het hotel ligt op een heuvel met een mooi uitzicht.
Een nadeel is dat er geen keuze diner is, maar alleen een vast 3 gangen menu.
De kamers zijn eenvoudig en er is geen lift.
Het is een oud gebouw, maar het ligt midden in de natuur

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 26 oktober 2019 via mobiele applicatie

Hartelijk ontvangst door de zuster van de manager. Schoner dan schoon kan haast niet. Onze Engelse setter was welkom (ook in de eetzaal). Het ontbijt was goed. De bedden zeer comfortabel. Natuurschoon alom om heerlijk te wandelen. Aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 4 augustus 2019

Wij verbleven 5 nachten in dit zeer rustige hotel met een prima gastheer. Wij reizen met een (grote) hond en daar werd rekening mee gehouden. Het diner was prijs/kwaliteit (menu kost €35 excl drank) méér dan ok ! Het ontbijt was ook in orde. Ik lees in andere beoordelingen over lawaai, daar zorgen de gasten helaas zelf voor (respect voor anderen is soms ver te zoeken).

Datum van verblijf: juli 2019