Gratis annuleren tot 14/05/21
eDreams176 US$
Priceline176 US$
Trip.com184 US$
3 weken geleden beoordeeld

Heel lekker ontbijt en diner, ontzettend vriendelijk personeel en een aangenaam ontvangst!
Spijtig van de (voor ons) te harde matras en de kerkklokken die s'morgens wel goed te horen zijn in de kamer aan de straatzijde.

Datum van verblijf: april 2021
4 weken geleden beoordeeld

De ontvangst was keurig, het inchecken verliep vlotjes. Het personeel was gedurende ons verblijf erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer viel me wel wat tegen voor dit luxe tarief. Het was een nette en schone kamer, maar vrij standaard in faciliteiten, en niet groot.
Het zwembad is vrij toegankelijk, maar voor sauna en jacuzzi moet gereserveerd worden. Die informatie hadden we vantevoren niet, dus toen we aankwamen was er niet veel meer mogelijk voor ons, we hebben die ervaring dan ook gemist. Het zwembad is vrij klein, dus als het druk is is het wel een uitdaging om daar de covid maatregelen te respecteren.
Wij hadden het Paasarragement met 7-gangen diner geboekt, en het eten was niet spectaculair maar gewoon goed. Genoeg afwisseling en de porties perfect voor zoveel gangen. Jammer dat het aperitief aan de start van het diner werd geserveerd waardoor het aperitief meteen ook het drankje voor het voorgerecht werd. We hadden de zalm liever met een lekkere wijn genuttigd.
Een echt minpunt was de ronduit slechte kwaliteit van de wifi op de kamer. Die bleek beter rond de receptie, maar daar heb je op je kamer weinig aan.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 1 april 2021

Zwembad en sauna aan vernieuwing toe betegeling sauna is gevaarlijk (zeer slipperig) maar functioneerde nog goed De kamers zijn comfortabel maar kunne misschien ook een kleine opfrissingsbeurt gebruiken

Beoordeeld op 24 maart 2021

Vriendelijke ontvangst, propere en ruime kamer, heel lekker eten (omwille van Corona op onze kamer). Personeel deed alle moeite om ons verblijf aangenaam te maken, ook al moesten ze voor elke gang enkele trappen op en af.

Beoordeeld op 22 maart 2021

Ondanks de coronamaatregelingen een SUPER verblijf gehad !! Het ontbijt en diner op de kamer was super lekker en heel vriendelijke bediening !! Het zwembad was na een lange wandeling heerlijk . De kamer was zeer netjes .