Leg de laagste prijs van deze websites vast
Tripadvisor175 US$
Orbitz.com
Hotels.com175 US$
Booking.com176 US$
eDreams176 US$
Trip.com184 US$
Beoordeeld op 25 februari 2021

Helemaal tot rust gekomen , geweldig zwembad, wellness , heel proper & super lekker eten ! Wij komen nog eens terug.
St vith ook een heel mooie streek voor te gaan wandelen . Personeel was super vriendelijk !

Beoordeeld op 17 februari 2021

aangenaam familiehotel. Ze hadden een tafel op de kamer bijgezet, waardoor de diners en ontbijten in onze kamer opgediend werden (corona). Leuk zwembad. Heel vriendelijke bediening.
Als ik iets moet opnoemen wat minder was : geen lift en geen koffiezetje in de kamer

Beoordeeld op 16 februari 2021 via mobiele applicatie

Heel goed centraal gelegen hotel met warm, familiaal onthaal. Propere mooie kamers en leuk zwembad. Bijzonder lekker eten, helemaal coronaveilig geserveerd op de kamer door zeer vriendelijk personeel !

Beoordeeld op 6 februari 2021

Een echte aanrader. Rustig gelegen hotel. Zeer goed onthaal.
Verzorgd ontbijt met verse, lekkere broodjes en croissants, assortiment charcuterie en Kaat, fruit, granola en vers fruitsap.
Ga zeker zwemmen in het verwarmde zwembad.

Datum van verblijf: januari 2021
Beoordeeld op 26 januari 2021

zeer vriendelijk personeel bediening uitstekend eten was uitstekend , mooie wijkaart wel prijzig maar dat is een detail , propere kamers , goede ligging , alles prima in orde . niets op aan te merken .

Datum van verblijf: januari 2021