2 personen bekijken dit hotel
eDreams238 US$
Priceline238 US$
Trip.com257 US$
Beoordeeld op 17 september 2020

Onvriendelijke check-in. Ongelooflijk duur €254 voor een slechte kamer, geen airco, vies tapijt, afgedekt met een kleed waarover je struikelt. 4 kapotte lampen, geen koffie-thee faciliteiten, veel verkeersherrie. Geen separaat toilet, zat in badkamer met glazen scheidingswand naar slaapkamer, geen wifi op terras, ook slechte internet op de kamer. Sober ontbijt kostte nog €40,- extra!!! Commentaar receptie: Als je rechtstreeks geboekt had, was ontbijt inclusief geweest. Booking.com kost ons geld dus geen ontbijt! Het diner was ook een deceptie, vleesgerecht was taai.
Bij check-out nogmaals grieven geuit, maar nog steeds geen woord van begrip. We komen hier nooit meer.

Kamertip: Niet boeken.Te duur,heel slecht,kamer €254+€40 matig ontbijt.Zonder airco,verkeersherrie,deur moest open voor frisse lucht.Dus:muggen
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 10 september 2020 via mobiele applicatie

Wij hadden een package geboekt “escapade détente”, 3 nachten in half pension met dagelijks gebruik van de wellness en één massage. We hadden een mooie kamer met zicht op het meer. Door de corona maatregelen hadden we de wellness faciliteiten (zwembad, sauna, hammam, jacuzzi) dagelijks 1 uur privé ter beschikking. Dat was luxe. De massage was zeer goed. De dames kennen hun vak.
Het eten was zeer lekker, allemaal verse en lokale producten.
Een negatief puntje, we moesten vooraf opgeven wanneer we zouden ontbijten of het avondmaal gebruiken. Maar ondanks dat was de service zeer traag. 15 à 20 minuten moeten wachten op je koffie ‘s morgens kan echt niet. Ook bij het diner duurde het soms 15 minuten voor men ons kwam vragen wat we wilden drinken. Ik besef dat dit een klein hotel is dat met een minimum aan personeel probeert te werken, maar dit zou niet mogen zijn.
Voor de rest kan ik het hotel enkel aanbevelen. Het is uitstekend gelegen voor wandelingen in de omgeving en voor uitstapjes in de Oostkantons. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel beschikt over een parking naast het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 4 januari 2020

We kozen voor het arrangement verblijf in hotel des bains en oudejaarsavondmenu in Le Cheval Blanc (van dezelfde eigenaar) voor 480€/pp zonder drank.De kamer was basic van inrichting, de badkamer mooi gerenoveerd. We werden om 19h met een shuttle naar het restaurant gebracht en hadden een uur later noch een aperitief gehad, noch een hapje gekregen. Het diner zelf was qua kwaliteit in,orde, maar de bediening was amateuristisch en het wijnarrangement aan 55€/persoon ondermaats: van de 4 glaasjes wijn die we kregen was er een op niveau. De beloofde glazen champagne als apero en om 12 uur waren respectievelijk een matige cremant en een abominabele verschraalde en veel te warme roze cava ... ook het ontbijt in het nauwelijks gedecoreerde hotel was een afknapper: het bood was gerantsoeneerd, het ei uitgelopen, het “buffet” stelde niks voor ... wij hebben geen problemen om iets meer te betalen maar het moet in verhouding zijn tot wat er tegenover staat ... Voor ons nooit meer...

Kamertip: pas zeker voor de 2 bedden want ze staan op wielen en glijden constant weg
Datum van verblijf: december 2019
4950bains, Responsable réception van Hotel des Bains & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2020

Het spijt ons dat uw verblijf u niet tevreden heeft gesteld.

Beoordeeld op 1 november 2019 via mobiele applicatie

De kamer is zeker in orde: nette badkamer en goed bed en het personeel is vriendelijk. Maar stopt het. Welness: slechts 5 ligbedden voor een volledig hotel en het welness gedeelte sluit al om 20u. De Wi-Fi werkt voor geen meter en voor deze prijs is het ontbijt echt ondermaats. Veel te weinig keuze. Zelfs geen pistolets of fruitsla. Jammer. Niet slecht maar de prijs niet waard.

Datum van verblijf: november 2019

Het spijt ons dat uw verblijf u niet tevreden heeft gesteld.

Beoordeeld op 27 juli 2019

Absoluut geen 275€ per nacht waard. Het personeel was heel vriendelijk en deed zijn best, en de omgeving is mooi, maar voor de betaalde prijs verwachten we toch wat meer. Ontbijt, correct maar niets meer, in een ruimte vol vliegen. Diner geboekt voor eerste avond was in een Bistro op 4 km van hotel. Zouden dit niemand aanraden.

Datum van verblijf: juli 2019
4950bains, Responsable réception van Hotel des Bains & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om een recensie te plaatsen op ons huis.