2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com238 US$
Expedia.com233 US$
Priceline238 US$
eDreams238 US$
Travelocity233 US$
Trip.com257 US$
Beoordeeld op 4 januari 2020

We kozen voor het arrangement verblijf in hotel des bains en oudejaarsavondmenu in Le Cheval Blanc (van dezelfde eigenaar) voor 480€/pp zonder drank.De kamer was basic van inrichting, de badkamer mooi gerenoveerd. We werden om 19h met een shuttle naar het restaurant gebracht en hadden een uur later noch een aperitief gehad, noch een hapje gekregen. Het diner zelf was qua kwaliteit in,orde, maar de bediening was amateuristisch en het wijnarrangement aan 55€/persoon ondermaats: van de 4 glaasjes wijn die we kregen was er een op niveau. De beloofde glazen champagne als apero en om 12 uur waren respectievelijk een matige cremant en een abominabele verschraalde en veel te warme roze cava ... ook het ontbijt in het nauwelijks gedecoreerde hotel was een afknapper: het bood was gerantsoeneerd, het ei uitgelopen, het “buffet” stelde niks voor ... wij hebben geen problemen om iets meer te betalen maar het moet in verhouding zijn tot wat er tegenover staat ... Voor ons nooit meer...

Kamertip: pas zeker voor de 2 bedden want ze staan op wielen en glijden constant weg
Datum van verblijf: december 2019
4950bains, Responsable réception van Hotel des Bains & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2020

Het spijt ons dat uw verblijf u niet tevreden heeft gesteld.

Beoordeeld op 1 november 2019 via mobiele applicatie

De kamer is zeker in orde: nette badkamer en goed bed en het personeel is vriendelijk. Maar stopt het. Welness: slechts 5 ligbedden voor een volledig hotel en het welness gedeelte sluit al om 20u. De Wi-Fi werkt voor geen meter en voor deze prijs is het ontbijt echt ondermaats. Veel te weinig keuze. Zelfs geen pistolets of fruitsla. Jammer. Niet slecht maar de prijs niet waard.

Datum van verblijf: november 2019

Het spijt ons dat uw verblijf u niet tevreden heeft gesteld.

Beoordeeld op 27 juli 2019

Absoluut geen 275€ per nacht waard. Het personeel was heel vriendelijk en deed zijn best, en de omgeving is mooi, maar voor de betaalde prijs verwachten we toch wat meer. Ontbijt, correct maar niets meer, in een ruimte vol vliegen. Diner geboekt voor eerste avond was in een Bistro op 4 km van hotel. Zouden dit niemand aanraden.

Datum van verblijf: juli 2019
4950bains, Responsable réception van Hotel des Bains & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om een recensie te plaatsen op ons huis.

Beoordeeld op 3 november 2017 via mobiele applicatie

Degelijk, gezellig hotel , mooi gelegen aan het meer, maar met buitensporige prijzen. Wij verbleven reeds in meerdere luxe 5 sterren hotels voor een betere prijs. Het diner was zeer lekker, maar de prijzen voor de dranken hoog ( 4 euro voor een cola)Het ontbijt was lekker, maar te basic voor deze prijs. Voor deze prijs verwacht je zalm, schuimwijn, meer zoetigheden en een uitgebreider gamma. De spa was gezellig en proper maar slechts 5 ligbedden, de hammam werkte zeer traag en de jacuzzi was te koud. De terrasdeur van onze kamer was kapot. We melden dit en de receptioniste zei enkel dat het een veilige regio is en we niet ongerust moesten zijn. De deur werd niet hersteld tijdens ons verblijf. Ik voelde mij hierdoor niet echt veilig.Algemeen hadden we best een aangenaam verblijf hier, maar ik ben de indruk dat alles hier draait om maximaal geldgewin. Voor deze prijs verwachten we meer luxe en kwaliteit.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 29 mei 2017

Schitterende locatie direct gelegen aan het Lac de Robertville. Een heerlijk welness centrum en prachtige tuin om te zonnen of te relaxen. Een gastronomisch restaurant maakt deel uit van het hotel. Verrassende menu's met zeer vriendelijke bediening. De junior suite is ruim opgezet met een heerlijk zacht tweepersoons bed. Adequaat ontbijt met veel vers fruit. Zeer vriendelijk personeel. Heel veel wandel- en fietsmogelijkheden in de directe omgeving. Parkeren is mogelijk direct bij het hotel.
De kamer is niet voorzien van airco en was behoorlijk warm. Wij hadden een kamer aan de weg langs het hotel met redelijk wat verkeer en fiets- en loopevenementen, waardoor de ramen 's nachts eigenlijk niet open konden blijven. De eigenaresse heeft achteraf wel financiële compensatie geboden voor het ongemak. De geschonken wijnen zijn voortreffelijk, maar behoorlijk aan de prijs (€ 9-12 per glas). Ten tijde van ons bezoek konden wij niet met American Express betalen.

Datum van verblijf: mei 2017