gsi
boortmeerbeek

gezellig familiehotel met uitsekende bediening

Beoordeling van La Chaumiere du Lac
4,0 van 5 bollen20 aug 2019 beoordeeld
helemaal vernieuwd hotelletje. Prachtige grote kamer met een uitstekend bed. De badkamer was zeer klein en basis.
Een mooie lounge om te apperitieven en een mooie eetzaal. Ook de toiletten zijn nieuw en zeer net.
Het diner was uitstekend met een goede bediening. Ook een lekker gevarieerd ontbijt. We konden een vers gekookt of gebakken eitje bestellen.
Wegens de weersomstandigheden konden we niet genieten van het terras - met zicht op het meer.
De wifi werkte niet goed.
Datum van verblijf: augustus 2019
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
      Day
      4.5 km van La Chaumiere du Lac
      Meer hotels in Robertville bekijken
      Beoordeeld op 5 juli 2019

We hebben hier niet geslapen maar wel genoten van de kookkunsten en die hebben ons verrast. Eerst heerlijk aperitief op het terras en erna keuze uit enkele gerechten
      Vriendelijke bediening en alles even lekker. Dus voor ons een aanrader en we komen zeker terug !!

Datum van verblijf: juli 2019
      Beoordeeld op 7 februari 2019 via mobiele applicatie

Een rustig hotel, prachtig gelegen aan het meer met een vriendelijke gastvrouw en een lekkere keuken. Elk jaar komen we een paar dagen als er kan geskied worden in Ovifat en telkens valt het hotel geweldig goed mee.
      de kamers zijn mooi ingericht en kraaknet. Een aangenaam salon voor een koffie of een aperitief. lekker en verzorgd ontbijt. Volgend jaar komen we terug

Datum van verblijf: februari 2019
      Happiness27499660454, Propriétaire van La Chaumiere du Lac, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2019

Hartelijk bedankt en tot volgend keer.

Beoordeeld op 18 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een familiaal hotel,voor stellen,mooie en functionele kamer met alle voorzieningen.Heel lekkere keuken met dagelijkse afwisseling.Bij Bike arragement krijg je een uitgebreid lunchpakket mee.Een hotelletje die ik zeker kan aanbevelen voor een ontspannende fietsvakantie

Datum van verblijf: augustus 2018
      Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Lijkt erop dat dit hotel stukje bij beetje opgeknapt wordt. Onze kamer was prima, alleen de badkamer wat gedateerd. De beste matras ooit op het bed; echt heerlijk geslapen. Restaurant in het hotel biedt een 4gangenmenu voor 40 euro per persoon. Dat smaakte prima. Ontbijt was goed: ruime keus aan broodjes en beleg. Ook vers fruit en dergelijke erbij. Wifi op de kamer matig, maar toch beschikbaar.
      Vanwege de badkamer 4/5 maar als die is opgeknapt gewoon 5/5. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: mei 2018
      Beoordeeld op 4 november 2017

We verbleven in een vakantiewoning vlakbij en hebben 's avonds in dit gedineerd in dit hotel-restaurant. We hadden een erg aangename tijd, met een vlotte bediening en bovendien ook een erg lekkere maaltijd. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: november 2017