Francois V
Aalst, België

Charmant hotel met Michelin keuken

Beoordeling van Hotel Du Moulin
4,0 van 5 bollen22 feb 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Heel charmant hotel dat recent vernieuwd is . De kamers zijn ruim en de bedden heel goed . De badkamer is voorzien van alle comfort . Misschien had de aankleding wel iets authentieker geweest zodat deze meer aansluit met de charme van het gebouw. Talrijke wandelingen vertrekken aan hotel. Ontbijt is lekker maar niet te uitgebreid. Prachtig restaurant met Michelin en Gault Milleau vermelding van 13/20 , echt de moeite waard !
Datum van verblijf: februari 2024
Kamertip: Neem zeker het 5 gangen menu ter plaatse !
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
La Renardiere
6.0 km van Hotel Du Moulin
8.5 km van Hotel Du Moulin
Meer hotels in Ligneuville bekijken
Beoordeeld op 22 februari 2021 via mobiele applicatie

Deze avond take away gaan afhalen in het restaurant. super lekker voorgerecht en hoofdgerecht kalf of kabeljauw. Afgesloten met lekkere chocoladetaart. als je op zoek bent naar take away in de buurt van Malmedy zeker een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 6 september 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft zeer oude roots maar kan op alle niveau's nog goed mee. Zeer vriendelijke ontvangst. Avondeten is klasse. Wij konden nog een aperitief genieten aan de achterzijde in de tuin. Hier is ook een petanque terrein en achterin graazen de koeien in de wei. Vanuit het dorp vertrekken vier mooie wandelingen en in de omgeving nog verschillende andere. Kamers zijn vernieuwd en zeer proper. Geen moderne snufjes maar alle ingredienten om enkele dagen rust met familie of vrienden.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 5 juli 2019

Bijna 4 jaar geleden logeerden we reeds in dit hotel en we hebben steeds gezegd dat we er ooit terug wilden komen. Ook nu hebben we vooral genoten van de heerlijke keuken.
De ontvangst en de bediening waren ook deze keer zeer vriendelijk.
Onze ruime kamer was mooi vernieuwd en kraaknet en de bedden zijn van zeer goede kwaliteit. We vonden het echter wel jammer dat er in de vernieuwde kamer geen kleine koelkast of minibar aanwezig was.
We logeerden er op snikhete dagen en jammer genoeg konden we niet met de ramen open slapen vanwege het lawaai van de drukke baan.
Maar wat hebben we weer heerlijk gegeten. We genoten 2 avonden van een superlekker 4 gangen diner met aangepaste wijnen.
Het ontbijt blijft basic maar is zeker meer dan voldoende.
We hebben besloten om zeker terug te komen maar zullen deze keer kiezen voor een minder warme periode zodat we ongestoord kunnen slapen.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 19 april 2019

Ligneuville is een goede uitvalsbasis om de Vennbahn in diverse richtingen te verkennen. We vertrokken vanuit Malmedy, Waimes of Montenau, en fietsten richting Monschau, Francorchamps/Botrange of Bleialf (Amel). Heel mooie fietsaccommodatie doorheen een prachtig landschap.
En 's avonds thuiskomen in een authentiek hotel, een vriendelijke gastvrouw, apero bij een gezellige een open haard, heerlijk lekker viergangenmenu (waardevolle verse ingrediënten, veel groenten, goede afwisseling) met lekkere wijnen. Ook een pluim voor de vriendelijke en attente ober.
De kamer was gerenoveerd, ruim en kraaknet. Geen opmerkingen.

Kortom, een geslaagde vakantie, dankzij onze vrienden.

Kamertip: Geen kamer nemen aan voorkant (drukke weg).
Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 13 december 2018

Sinds vorig jaar zijn alle kamers mooi vernieuwd en geïsoleerd voor het geluid van buitenaf. Mooie ligging om te wandelen. De keuken is nog steeds heerlijk en het wijnaanbod is mooi en betaalbaar. De tips van de chef(taine) zijn super. Het aperitief aan het haardvuur is echte romantiek.

Kamertip: Alle kamers hebben hun charme. Kamer 8 is wel de ruimste.
Datum van verblijf: december 2018