“Goed en betaalbaar eten maar bedenkelijke bediening”
Beoordeling van Casa Bella Italia

Casa Bella Italia
Geclassificeerd als nr. 8 van 22 Restaurants in Butgenbach
6 augustus 2018 beoordeeld

Het eten was lekker en betaalbaar maar de bediening was behoorlijk onvriendelijk en bot. Naar vaste klanten toe verliep het gemoedelijker, naar toeristen toe duidelijk minder. Het eten werd bijna op de tafel gesmeten. Voor de hele zaak (binnen en buiten) was één ober en dat levert lange wachttijden op. We hebben 25 minuten gewacht op de rekening. Voor ons hoeft het alvast niet meer als we nog eens in Bütgenbach zijn.

Datum van bezoek: augustus 2018

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toegekomen in de spits... beetje geduld moeten beoefenen vooraleer we bediend werden.. maar ze moeten spurten.

Het eten pasta bord met vis was subliem👍👍👍

Top en we komen terug.

19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste keer dat we hier aten. Laten we zeggen het eten was lekker (tof dat je kon kiezen voor 3 soorten pasta’s, zalm was ook lekker). Maar drank wordt geserveerd zonder ijsblokjes (in zulke warme dagen...) Bediening was heel koel, geen warme ontvangst,...

16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker geen aanrader. Vandaag hebben we daar met 2 een spaghetti met scampi en zeevruchten gegeten die ronduit slecht was ! Gemaakt met heel veel taaie stukken inktvis en andere ondefinieerbare zeevruchten. Volgens ons waren het opgelegde zeevruchten in azijn want alles smaakte zuur ... de drank was ook niet wat het moest zijn : de cola light was zeker geen echte cola light maar een goedkoop merk, zonder bubbels en werd zonder het flesje opgediend. Hetzelfde wat de fanta betreft, had trouwens ook een heel andere kleur. Dit etentje was echt weggegooid geld !

10 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier enkele malen gegeten, het eten is bijna altijd lekker. De ambiance is aardig en de prijzen zijn schappelijk. De bediening is helaas bijna altijd erg gehaast en bijzonder onvriendelijk, wat de kwaliteit van het eten weer volledig teniet doet. Heel jammer.

Reizigers die Casa Bella Italia bekeken, bekeken ook

Butgenbach, Provincie Luik

In Casa Bella Italia geweest? Deel je ervaringen!