“Uitmuntend hotel én restaurant”
Beoordeling van Butgenbacher Hof

Butgenbacher Hof
Geclassificeerd als nr. 1 van 15 Restaurants in Butgenbach
Keukens: Frans
Beschrijving: Genieten in een warme atmosfeer Ons in 2014 gerenoveerde restaurant heeft een strak design en warme kleuren. Of u nu komt om gezellig te ontbijten of romantisch te dineren – hier laten we het hart van iedere fijnproever sneller slaan. De zes chef-koks worden bijgestaan door verschillende koks in opleiding. Ze serveren heerlijke gerechten op basis van verse producten, die ook de recensenten van Gault & Millau kunnen waarderen. Onze keuken kreeg namelijk een score van 14 op 20!
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitmuntend hotel én restaurant , wij komen terug. Gastronomische formule half-pension geboekt, en boven alle verwachtingen was de ‘dagmenu’ eerder van topkwaliteit : starter bij de apero, appetiser voor het menu, een voorgerecht, hoofschotel én dessert, allemaal van topkwaliteit en gepresenteerd als in een sterrenrestaurant.
Corona-proof : elke gast zijn eigen vaste tafel voor zowel ontbijt als avondeten.
De kamers zijn van dezelfde kwaliteit : quasi nieuw, prima bedden (vraag wel een harder kussen), weliswaar kleine douchekamer maar super proper. En tot slot het personeel : iedereen spreekt nederlands, van poetsdienst tot bediening, en vriendelijk. We hebben het al anders geweten in Wallonie en Frankrijk qua respect naar niet-franstaligen...
Wij komen absoluut terug, opnieuw om te wandelen maar hier kan precies ook heel goed gefietst worden.

Datum van bezoek: juli 2020
ThorstenMar, Inhaber van Butgenbacher Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2020

Geachte gast,
Wat een super evaluatie! Daar zijn we daar erg blij mee! Hartelijk bedankt!
Wij kijken ernaar uit u weer te mogen ontvangen en verblijven met vriendelijke groet, Familie Maraite en medewerkers

5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed. Vriendelijke bediening, jongeman bij uitstek erg goed. Heerlijke lunch: gekozen voor 3 gangen lunch Vd dag. Lekkerrrrr.

Datum van bezoek: augustus 2020
ThorstenMar, Inhaber van Butgenbacher Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2020

Bedankt voor de 5 punten. We zijn super blij dat u er van genoten heeft :-)
Beste groeten, familie Maraite en medewerkers

25 juli 2020 beoordeeld

hier even gestopt om apero te gebruiken op het terras. Meertalig, vriendelijk personeel. Heel mooie wijnkaart. Om zeker terug te gaan!!

Datum van bezoek: juli 2020
ThorstenMar, Inhaber van Butgenbacher Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2020

Geachte Koen,
Bedankt voor de 5 steren! Daar zijn we heel blij over!
Wij kijken er al naar uit u weer te mogen ontvangen :-)
Beste groeten, familie Maraite en medewerkers

9 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier zeker al voor de 7de keer geweest. Alles is hier prima tip top. Zowel het personeel als de kwaliteit van de kamers en dan spreek ik nog niet van het lekker eten. Wij komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2020
ThorstenMar, Inhaber van Butgenbacher Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2020

Geachte Ingrid,
Klanten die zo vaak terugkomen, zijn de beste klanten :-) :-) Bedankt voor de evaluatie!!
Tot de volgende keer, Familie Maraite en medewerkers

5 juli 2020 beoordeeld

Leuke bistro formule, Vg,HG en dessert voor 33 pp, zonder drank. soepje van asperges(iets te zuur) Hoofdgerecht was zeer lekker, verzorgd bord met groenten en vlees en enkele aardappelen. dessert was zeer mooi van uiterlijk en goed van smaak.
de keuken is hier wel goed maar mist toch nog iets om op sterren niveau te zijn naar mijn gevoel en ervaring, de entourage is wel dik in orde , de bediening is goed, niet exellent!

Datum van bezoek: juli 2020
ThorstenMar, Inhaber van Butgenbacher Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2020

Geachte Marc,
Bedankt voor de 4 steren. We zijn blij dat u van de lunch heeft genoten, ook als het niet 100% perfect was! Hier over hebben wij al met de keuken gesproken.
Op steren niveau willen wij eigenlijk niet zijn Een smaakvolle keuken en mooi aangerichte gerechten is voor ons wel heel belangrijk.
Wij hopen u nog eens bij ons te mogen ontvangen en dan misschien de 5 steren te krijgen
Beste groeten familie Maraite en medewerkers

Reizigers die Butgenbacher Hof bekeken, bekeken ook

Butgenbach, Provincie Luik
Butgenbach, Provincie Luik

In Butgenbacher Hof geweest? Deel je ervaringen!