Guy B

Leuk en prima gelegen hotel met een prima restaurant

Beoordeling van Hotel Butgenbacher-Hof
5,0 van 5 bollen6 okt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Voor een korte wandelvakantie. En ons tweede bezoek hier na zowat 6 jaar. Prima kamer en heel goed restaurant. Zeer klantgerichte service. Ideaal gelegen voor wandelingen vlakbij of wat verder en uitstappen in de regio. We boekten half pension en genoten alle dagen van verrassende, lekkere en creatieve gerechten. Wij komen terug.
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 8 okt 2023
Beste Guy B,

Dank u hartelijk voor uw vriendelijke woorden en uw terugkerend bezoek na zes jaar. We zijn verheugd dat u van uw korte wandelvakantie heeft genoten en tevreden was met onze kamer, restaurant en klantgerichte service.

Onze gunstige locatie voor wandelingen en uitstapjes in de regio is inderdaad een pluspunt waarvan u heeft kunnen profiteren. Uw lof voor onze culinaire creaties als onderdeel van het halfpension arrangement wordt zeer gewaardeerd.

We kijken uit naar de mogelijkheid om u in de toekomst opnieuw te verwelkomen voor een even plezierig verblijf. Als u specifieke verzoeken heeft voor uw volgende bezoek, staan we graag tot uw dienst.

Nogmaals bedankt voor uw positieve beoordeling en tot binnenkort!

Het team van de Bütgenbacher Hof

0.1 km van Hotel Butgenbacher-Hof
  • Hotels.com
  • Algotels
0.5 km van Hotel Butgenbacher-Hof
Gratis parkeren
Wohnung Desteny 74m² 4-6 Pers.
0.7 km van Hotel Butgenbacher-Hof
          6.2 km van Hotel Butgenbacher-Hof
          0.0 km van Hotel Butgenbacher-Hof
          Meer hotels in Butgenbach bekijken
          Beoordeeld op 13 september 2023

Zeer goed hotel met uitstekende service. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Keuken uitmuntend. Mooie borden en lekker eten. Kamer was ook perfect in orde. Zeer goede bedden. Een minpuntje vond ik dat welness niet beschikbaar is voor personen die in badkleding willen gaan. Misschien in de voormiddag beschikbaar maken ervoor. Navraag gedaan en dan was de ruimte niet open. Bij niet de mogelijkheid van er gebruik te kunnen van maken (alleen zwembad en 1 sauna) is het wel prijzig.

Datum van verblijf: september 2023
          Thorsten Maraite, Geschäftsführer van Hotel Butgenbacher-Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2023

Beste Hoarelbeke,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en uw waardevolle feedback over uw recente verblijf bij ons. We zijn blij om te horen dat u ons hotel over het algemeen als "zeer goed" hebt beoordeeld en dat u tevreden was met onze uitstekende service, vriendelijke en behulpzame personeel, de uitmuntende keuken en de kwaliteit van onze kamers.

We begrijpen uw punt met betrekking tot de beschikbaarheid van de wellnessfaciliteiten voor gasten die badkleding dragen en we zullen dit intern bespreken om te kijken hoe we onze wellnesservaring kunnen verbeteren.

Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden bij uw navraag over de wellnessruimte. We zullen ervoor zorgen dat de communicatie hierover wordt verbeterd en dat gasten duidelijke informatie ontvangen over de beschikbaarheid van de faciliteiten.

We waarderen uw feedback en hopen dat u in de toekomst nogmaals voor ons zult kiezen. We streven ernaar om uw volgende verblijf nog aangenamer te maken.

Het team van de Bütgenbacher Hof

Beoordeeld op 28 juni 2023 via mobiele applicatie

Hotel Butchenbacherhof is een aanrader. Het personeel is supervriendelijk en bekwaam. Nederlands, Frans, Duits, alles wordt begrepen en dikwijls ook gesproken. De kamers zijn gerenoveerd, er is airco, een zwembad en prachtige terrassen om een glaasje te drinken. Het hotel is goed gelegen in het rustige centrum en op een paar honderd meter van het meer.
          Lekker en mooi gepresenteerd eten en een super ontbijt.

Datum van verblijf: juni 2023
          Thorsten Maraite, Geschäftsführer van Hotel Butgenbacher-Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2023

Hartelijk dank voor de geweldige recensie! We zijn vooral blij dat u de vriendelijkheid van ons personeel benadrukt.
          Thortsen en Jennifer Maraite

Beoordeeld op 7 mei 2023

Als je geen saunaliefhebber of zwembadgebruiker bent spoort de prijs niet met hetgeen je geboden wordt. Onderhoudskosten en stookkosten van deze welnessfaciliteiten zullen zwaar doorwegen op de jaarlijkse begroting van het hotel. Dit moet ergens verhaald worden en dat vertaalt zich dus in de relatief hoge prijs van de kamers en arrangementen. De niet gebruiker van de wellness infrastructuur, toch een groot deel van de hotelgasten, betaalt bijgevolg mee voor diegenen die er wel gebruik van maken. Eerlijker zou zijn om de de gebruiker van zwembad en sauna een meerprijs aan te rekenen zodat de kosten bij diegenen komen te liggen die er gebruik van maken. Nu betaal je bv. voor een driedaags arrangemant 840 euro voor een tweepersoonkamer met ontbijt en avondmaal inbegrepen. In feite teveel voor wat er geboden wordt. Degelijke kamers, dat zeker. Avondmaal, goede burgerkeuken maar ook niet meer dan dat. Dranken zijn te duur. Een glas chardonnay 7,5 euro, een glas riesling 9 euro. Dan denk je, de wellness investering, energiekosten en onderhoud moeten eruit komen.
          Conclusie: als je geen saunaliefhebber bent of niet perse wilt gaan zwemmen tijdens uw verblijf, kies in dat geval voor een ander hotel. Kwaliteit-prijs verhoudng zal dan
          waarschijnlijk beter zijn.

Datum van verblijf: mei 2023
          Thorsten Maraite, Geschäftsführer van Hotel Butgenbacher-Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2023

Het spijt ons te horen dat u uw verblijf zo ervaren heeft. Onze keuken staat bekend voor de goede kwaliteit, en zo ook is onze selectie wijnen worden met zorg en kennis gekozen. Onze wellness is zeker een plus voor de klanten die ervan genieten, dus ik hoop dat u een volgende keer misschien wel ook hiervan wenst te profiteren. Overal op onze website staat aangeduid dat wij een wellness hotel zijn.
          Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Team Hotel Bütgenbacher Hof

Beoordeeld op 1 februari 2023 via mobiele applicatie

We zijn hier het 3e jaar op rij. Wat ons betreft het beste hotel van België. Een zeer mooie en moderne kamer, een zeer groot en warm binnenzwembad met wellness, heerlijk lekker eten in het restaurant, een gezellige bar en super vriendelijk professioneel personeel. Wij raden het iedereen aan. 👍🏻

Datum van verblijf: januari 2023
          Thorsten Maraite, Geschäftsführer van Hotel Butgenbacher-Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2023

Beste Jolien,
          Hartelijk dank en we kijken uit naar uw volgende bezoek.
          Uw team van het Bütgenbacher Hof

Beoordeeld op 3 november 2022

Heel goed en behoorlijk rustig gelegen hotel. Modern en van alle comfort voorzien. De keuken is uitstekend en oogt ook eigentijds. Voor ons, wat oudere mensen, was het arrangement met 4 gangen wel heel ruim. De kamer (suite) is in orde en makkelijk. Uiteraard is er ook de omgeving: wie wil wandelen, fietsen, ... komt meer dan aan zijn of haar trekken. Kortom, wij keren zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2022
          Thorsten Maraite, Geschäftsführer van Hotel Butgenbacher-Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2022

Geachte,
          Bedankt voor de super evaluatie. We zijn heel blij, dat u van de verblijf heeft genoten!
          Beste groeten, Familie Maraite en medewerkers