Leg de laagste prijs van deze websites vast
Travelocity
eDreams
Beoordeeld op 28 februari 2021 via mobiele applicatie

Wij werden ontzettend goed onthaald. Het personeel van het hotel deed er - met respect voor de coronamaatregelen - alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

De kamers zijn modern ingericht en zeer proper. Het ontbijt en diner werd gelet op de coronamaatregelen op de kamer geserveerd maar dat liet zich zeker niet merken aan de kwaliteit. Heerlijk gegeten! En zo bediend worden op je hotelkamer is ook eens een leuke ervaring!

Kortom een aanrader voor iedereen die er een paar daagjes tussenuit wilt knijpen in eigen land.

Datum van verblijf: februari 2021
Thorsten Maraite, Geschäftsführer van Hotel Butgenbacher-Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2021

Lieve Laura,
We zijn heel blij dat u een mooie verblijf had! Bedankt voor de evaluatie!
Familie Maraite en medewerkers

Beoordeeld op 22 februari 2021

We hebben hier 2 nachten verbleven en dit hadden we nodig na een hele moeilijk periode. De ontvangst, het eten, de kraaknerheid ! Alles super geregeld volgend de Covid maatregelen , met 4 gangen menu op de kamer, keuzeformulier voor het ontbijt met een enorme keuze aanbod
Het zwembad is een aardig extraatje en wij hadden heel veel sneeuw ...een idillysch plaatje☃️❄
En keuze aan prachtige wandelingen in de omgeving voor de wandelaars. Echt , het was super , ik ga nu reeds boeken voor maart ...
Bedankt team @ Butgenbacherhof !

Datum van verblijf: februari 2021
Thorsten Maraite, Geschäftsführer van Hotel Butgenbacher-Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2021

Lieve Magali, lieve Christoph,

Wat een geweldige recensie! Natuurlijk zijn we daar erg blij mee!!! :-) Graag lezen wij dat wij u een paar mooie dagen konden bezorgen in deze bijzondere tijden.

We kijken er naar uit om u binnenkort weer te zien!

Beoordeeld op 28 januari 2021 via mobiele applicatie

We gingen een dagje wandelen in de hoge venen om het einde van exam. Periode te vieren. Het was moeilijk een hotel te vinden owv Corona, maar in hotel was alles prima geregeld, tot en met eten op de kamer. Zeer vriendelijk, een aanrader

Datum van verblijf: januari 2021
Thorsten Maraite, Geschäftsführer van Hotel Butgenbacher-Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2021

Bedankt voor de 5 punten! Fijn dat u van de verblijf genoten heeft!

Beoordeeld op 27 januari 2021

Ondanks de coronamaatregelen hebben we heerlijk kunnen genieten van enkele dagen wandelen in de sneeuw, los van alle drukte. De ontvangst in het hotel was hartelijk, het personeel bijzonder vriendelijk, het eten werd op de kamer gebracht rekening houdend met alle corona-voorschriften.
De accommodatie was prima, zowel het ontbijt als het avondeten waren zeer lekker. Kortom vier heerlijke dagen, zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: januari 2021

We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons! Dank u voor de geweldige recensie!
Beste groetenn Familie Maraite en medewerkers

Beoordeeld op 15 januari 2021

In deze bizarre tijden hebben wij niet alleen rust gevonden in dit zeer aangename familiehotel maar werden we op onze wenken bediend op de kamer. De restaurants zijn dicht maar hier kregen we weer even het gevoel van verwend te worden door een vriendelijk team. Het gastronomisch diner was uitstekend en de bediening heel vlot. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: januari 2021
Thorsten Maraite, Geschäftsführer van Hotel Butgenbacher-Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2021

Lieve Christine,
Hartelijk bedankt voor de super evaluatie!! We zijn zeer blij dat u van de verblijf heeft genoten!!
Wij kijken ernaar uit u spoedig weer te mogen ontvangen.
Beste groeten,