eDreams
Travelocity
Orbitz.com
StayForLong
Beoordeeld op 7 februari 2017

We hebben een weekend daar gelogeerd met een groep van 30 personen. De bediening was heel goed, het eten was super lekker en voldoende. Het ontbijt was zeer verzorgd en alles werd ook goed aangevuld. De kamer was heel netjes. Hier komen we zeker terug. heel mooie omgevind. Hotel is rustig gelegen.

Kamertip: in het hoofdgebouw zijn de kamers iets moderner dan in de bijgebouwen
Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 11 december 2016 via mobiele applicatie

Ik wist niet goed wat te verwachten van dit hotel. Het zag er wat jaren 80 verouderd uit op hun site. Maar in realiteit was dit hotel een zeer aangename verrassing. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers, ruime proper kamers en lekker eten. Zeker en vast een aanrader!

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 4 oktober 2015 via mobiele applicatie

Zeer aangename eigenaars, lekker eten, vlotte bediening, goede prijs kwaliteit. Propere kleine kamers, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Oase van rust. Pluspunten zijn de jacuzzi, zwembad, voetbaltafel,infraroodcabine, pooltafel.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 23 juli 2015 via mobiele applicatie

Dit is nou zo'n hotel wat je positief verrast. Eerlijk gezegd waren de verwachtingen van te voren niet al te hooggespannen vanwege de prijs en de foto's, maar we werden zeer positief verrast bij aankomst. Een zeer ruime familiekamer met twee aparte slaapkamers. Alles erg netjes, schoon en verzorgd. De badkamer en toilet waren onlangs smaakvol gerenoveerd. Combineer dat met een huiselijke gezelligheid en servicegerichte bedoening en je hebt een ideaal hotel! Wij zouden er zo naar teruggaan en het aanbevelen... En dat terwijl we best wat luxe gewend zijn!

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 30 december 2014

Heel vriendelijk onthaal door eigenares. Tevens valt op dat zowat iedereen van het personeel verschillende talen spreken en daarbij heel vriendelijk zijn. De appartementen liggen deels naast het hoofdgebouw. De kamers zijn netjes en tamelijk groot. Wij waren er tijdens de eerste sneeuwval en misschien hierdoor lagen sommige paden er nog steeds niet volledig ijsvrij bij.
Het restaurant is iets aan de duurdere kant maar het mag er zijn. Het ontbijt is er super de luxe, dit is wel zijn vier sterren waard. De kwalificatie vier sterren is iets overdreven.

Kamertip: Het hotel ligt buiten drukke wegen en een 500tal meter buiten het dorp. Alleen het geruis van de waterloop achteraan het hotel kan enige gemoedsrust beroeren.
Datum van verblijf: december 2014