Opslaan

frvp
Aalst, België
Lees alle 292 beoordelingen

Beoordeeld op 25 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wij bezochten met vrienden en de kinderen (tussen 7 en 9 jaar oud) de mijn. De rondleiding was onderhoudend en indrukwekkend voor zowel de kinderen als ouders. Echt de moeite, een mooi stuk industrieel erfgoed. Bovendien zijn er op het domein 3 speeltuinen (ook voor kleinere kinderen) zodat de kids kunnen spelen terwijl de rest op het terras wat kan drinken. Leerrijk, leuk, een geweldige daguitstap!

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 13 augustus 2020

De rondleiding is top! De gids wist zeer goed in te spelen op vragen enz. De rest van het domein verken je zelf spijtig dat er geen headphones zijn door corona. De expo is zeer goed uitgebouwd en flitst je 50 jaar terug. Zeker doen!

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

Een museum waar je je welkom voelt. Receptioniste schakelde vlot over naar Nederlands. Rondleiding in de mijn door ex mijnwerker. Gepassioneerd, vlot en interessante uitleg. Het museum geeft een gevarieerde blik op het leven in de mijn. De kinderen van 9 en 12 vonden het zeer leuk.
Er was ook een eetgelegenheid met kleine eetkaart. Lekker, voldoende en niet duur.
Op de hele site werden de corona maatregelen netjes toegepast.
Een aanrader.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 4 juli 2020 via mobiele applicatie

Overal sprak men NL wat een enorm pluspunt is ! Onze gids was getailleerd, grappig en kon op alle extra vragen antwoord geven. Hij duidde het museum aan wat ons een extra kijk gaf om dit harde leven! Mooie tour in een mooie omgeving! Uitstap was geslaagd.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 20 juni 2020

geweldige en authentieke ervaring om in de voetsporen te lopen van de mijnwerkers die hier honderden meters onder grond in nauwe gangen moesten werken, treintje die net in deze lage donkere mijngangen paste. zeker te bezoeken.

Datum van activiteit: juni 2020