Beoordeeld op 19 november 2017

Wij hebben ontzettend genoten van de prachtige B&B Aioli. 'sAvonds heerlijk bij de houtkachel en in de ochtend een goed ontbijt. Een hartelijk ontvangst door de gastvrouw en gastheer. Zeker een aanrader. Ook de omgeving is prachtig, wij hebben er heerlijk gewandeld.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 6 november 2017

Voor de tweede maal bij Françoise en Pierre gelogeerd en wij komen zeker nog eens terug om te genieten van het uitgebreid ontbijt, de mooie kamer en de gastvrijheid van twee super gemotiveerde mensen. Een aanrader!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 19 oktober 2017

Pierre & Francoise, ooit afkomstig uit Antwerpen, zijn met zeer veel goesting in de weer om het hun gasten naar de zin te maken in hun Ardense B&B.
We waren met 4 mannen op "schilderweekend" en hadden een ruim appartement met 2 kamers en badkamer/wc. We gaven ons ook op voor het avondmaal en dat hebben we ons niet beklaagd. In het ruime salon werd ons een aperitief gebracht naar keuze en de gastvrouw serveerde er een ruim assortiment zelfgemaakte hapjes bij. We maakten kennis met onze mede-tafelgenoten en de sfeer was gezet. Voorgerecht was een mooi en lekker bordje met sojascheuten, scampi en zalm. Pierre serveerde er een voortreffelijke viognier bij. Hoofdgerecht was coq au vin en we dronken de vin die in de coq zat. Het ontbijt is van een ontroerende puurheid en de Pierre & Francoise zijn correct familiair. We komen hier met zeer veel genoegen terug.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 14 oktober 2017

wij verbleven een midweek op dit adres, prachtige boerderij, met mooie authentieke details, veel comfort, RUST en volop ruimte om te relaxen.
Slaapkamer is niet groot en heeft geen zitje, maar dat maakt de gezamenlijke ruimten goed, keuze uit de vide, hal of eetkamer, inclusief open haard en mooie muziek.
Prima bedden, heerlijk ontbijt en sympathieke gastvrouw en gastheer. Aanbevolen aan te schuiven voor de maaltijd bereid door Francoise en tips voor uitstapjes, wandelingen bij Pierre. Wie weet krijgt u een Hollands koekje bij de koffie....

Tip er is ook een schattig klein huisje voor klein gezin.

Kamertip: het is echt donker en stil
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 22 september 2017

Een warm onthaal, mooi verzorgde kamers, vriendelijke gesprekken, rustige en mooie omgeving, lekker ontbijt, super gastentafel, zo kan ik nog wel eventjes doorgaan.
Pierre en Francoise realiseren met Aioli een knap staaltje vakmanschap.
We komennog wel eens terug.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken