Beoordeeld op 22 september 2017

Een warm onthaal, mooi verzorgde kamers, vriendelijke gesprekken, rustige en mooie omgeving, lekker ontbijt, super gastentafel, zo kan ik nog wel eventjes doorgaan.
Pierre en Francoise realiseren met Aioli een knap staaltje vakmanschap.
We komennog wel eens terug.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 augustus 2017 via mobiele applicatie

Ik kom het niet vaak, (eigenlijk nooit) tegen dat iemand zo goed voor mij zorgt als dat ik voor mijn (verwende) partner, kinderen, vrienden en familie zorg. Dus is het hier ook voor mij eens een keer echt vakantie. Alles was perfect tot in de kleinste details. We voelen ons hier thuis. Een vijfsterren kwaliteit voor een veel te schappelijke prijs. Françoise en Pierre weten hoe je gasten perfect verwent.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 13 augustus 2017

We kunnen met de hand op het hart iedereen een verblijf in Aïoli aanraden.
Françoise en Pierre, onze gastvrouw en gastheer, hadden oog voor detail, we voelden ons er meteen thuis in een ontspannen vakantiesfeer. Pierre gaf ons uitvoerig tips voor onze uitstappen, wandelingen, ... Françoise serveerde ons een avondmaal van écht 'haute cuisine' gehalte, gebracht met groenten en fruit uit eigen moestuin.
Dankjewel !

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 22 juli 2017

Bij Pierre en Françoise voelt men zich thuis - een heerlijk gebakken eitje bij een verzorgd ontbijt, een super gearrangeerd diner met een vooraf lekker apéritief-maison geserveerd en een subliem dessert, een eigen créatie van Françoise : wat wil je nog meer ? In het volledig prachtig gerenoveerd gebouw zijn de slaapkamers netjes en gezellig ingericht en de badkamer clean en fris. Dit gebouw straalt een soort rust uit dat moeilijk te omschrijven valt. Je moet er geweest zijn om die unieke sfeer over je heen te laten glijden. Bij ons vertrek stond Pierre ons uit te zwaaien ....tot binnenkort !

Kamertip: kamers op 1° verdieping hebben mooi uitzicht - zeer rustig - praktisch geen verkeer - dichtbij gelegen ruime parking.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 24 juni 2017 via mobiele applicatie

Reeds 2de maal op bezoek in deze B&B. Heel hartelijke ontvangst en uitstekend ontbijt en dîner. Rustige omgeving en heel clean allemaal. Niets op aan te merken, aanrader voor eenieder die van het goede leven houdt.

Datum van verblijf: juni 2017