Beoordeeld op 13 augustus 2016 via mobiele applicatie

Echt erg goed. Prachtig huis, zeer vriendelijke gastvrijheid, heerlijk eten. Françoise en Pierre runnen een hele goede B&B. Heel stijlvol en gastvrij, ook voor kinderen!

Françoise verzorgt werkelijke gourmet maaltijden. Pierre is bijzonder behulpzaam met tips voor mooie routes in de omgeving en plekken om te bezoeken.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 5 januari 2016 via mobiele applicatie

Alles, maar dan ook álles was tiptop in orde!!! De gastvrijheid, het avondeten en ontbijt, de netheid , de informatie over de daginvulling,... Gewoonweg alles! Deze B&B wordt op alle vlakken met hart en ziel uitgebaat! Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 27 december 2015

Alles was tot in de puntjes verzorgd! Enorme gastvrijheid, lekker eten, mooie en verzorgde kamers. Je ziet dat de gastvrouw en gastheer er enorm veel liefde en tijd insteken. Prijskwaliteit is zeker in balans. Door de kennis van de streek die we meekregen van de uitbaters, hebben we ons ook buiten de B&B geen seconde verveeld!

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 21 november 2015

na een dagje cultuur en natuur, de perfecte afsluiter om
met de tips van de gastheer terug op avontuur te gaan.
alsook het diner (pas de avond voordien aangevraagd),
voortgegaan door aperitief met hapjes was een topper.
(bravo aan de gastvrouw)
Eén nachtje Durbuy - één Maissin is een mooie combinatie
gebleken om te toeren door de Ardennen.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 7 november 2015

Heel verzorgd mooi huis, vriendelijke sfeer, lekker eten, prachtige streek, communicatieve en behulpzame uitbaters, financieel correct, boeiende andere gasten. Onze zeer positieve ervaring van twee jaar terug werd bevestigd.

Datum van verblijf: november 2015